مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان بهمن ماه برگزار می شود



 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب 12 لغایت 18 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، رضا کمالی زرکانی هفدهمین نمایشگاه کتاب را یک فستیوال بزرگ فرهنگی – هنری توصیف کرد و گفت: از ظرفیت برگزاری نمایشگاه کتاب باید برای معرفی و حضور همه بخش ها و ظرفیت های فرهنگی – هنری استان استفاده کرد.

وی به استقبال بسیار گسترده مردم از نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود : بر اساس ارزیابی های صورت گرفته نمایشگاه کتاب یکی از پربازدید کننده ترین نمایشگاه های استان است و جزء موفق ترین نمایشگاه های کتاب کشور نیز است و باید به ویترین جذاب و زیبا از فرهنگ و هنر هرمزگان تبدیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به تبدیل شدن بندرعباس به شهر خلاق از طرف یونسکو اظهارداشت: امسال در بخش جنبی نمایشگاه کتاب ، نمایشگاهی از صنایع دستی و هنرهای بومی و محلی ارایه خواهد شد.

کمالی زرکانی نمایشگاه هفدهم کتاب را ویژه ترین و خاص ترین نمایشگاه در ادوار گذشته دانست و عنوان کرد: امسال به گونه ای برنامه ریزی شده است که انجمن های مختلف فرهنگی – هنری ، نشریات و مطبوعات ، موسسات و آموزشگاه های فرهنگی و هنری و ... در نمایشگاه حضور دارند و در بخش جنبی نیز برنامه های متعدد و جذابی برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها