آموزش رایگان مینی گلف به دانش آموزان



به گزارش صبح ساحل،در راستای توسعه ورزش مینی گلف در بعد همگانی و همچنین استعدادیابی در استان هرمزگان در بعد حرفه ای و قهرمانی به همت کمیته مینی گلف استان هرمزگان دانش آموزان پسر دبستان شهید فانی پایگاه هوایی در محل پارک دباغیان حاضر شدند. 

در این آموزش بیژن شبانکاره رئیس هیت گلف استان هرمزگان اظهار داشت : ورزش مینی گلف ورزشی شاد و مفرحی است که باعث بالا بردن دقت و تمرکز ورزشکار می شود و از این رو وارد کردن این ورزش در مدارس با توجه به این که بار مالی زیادی برای مدارس ندارد و همچنین باعث بالا بردن دقت و تمرکز دانش آموزان در درس ها و انجام کارهای روزانه می شود بسیار عالی است .
رامین فریدون فر معاونت پشتیبانی پایگاه شهید خلبان عبدالکریمی هم در این راستا عنوان داشت: مینی گلف ورزشی مفرح و اجتماعی است که در تمرکز و شخصیت سازی افراد مخصوصا در سنین خردسالی و نوجوانی بسیار تاثیرگذار است .
وی افزود: پیگیری ساخت زمین مینی گلف در پایگاه هوایی با توجه به استعدادهایی که داریم نیاز است و ما به عنوان یک مسئول باید پیگیر تفریحات سالم برای فرزندان این جامعه باشیم و با توجه به پایین بودن هزینه این ورزش خواهیم توانست تعداد زیادی از افراد جامعه را تحت پوشش این ورزش شاد و مفرح قرار دهیم.
در این همایش سهیلا یگانه مدیر دبستان شهیدفانی و سارا شاکر مشاور ورزشی بانوان پایگاه هوایی و فریبا زارع نسب مسئول کمیته ورزش همگانی هیات هم حضور داشتند .
گفتنی است: کمال ندرتی،محمدعظیم میری ، امین مسلم زاده و خانم فرشته مسلم زاده آموزش این دانش آموزان را برعهده داشتند.
در پایان شبانکاره عنوان داشت : با توجه به نو پا بودن این رشته در هرمزگان و همچنین اعزام به مسابقات کشوری و برون مرزی ما نیاز به حمایت مسئولین و ارگان ها داریم و همچنین آمادگی خود را جهت بسترسازی و ساخت زمین های مینی گلف در سطح شهر و همگانی نمودن این رشته ابراز داشت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها