موضوع کیک های آلوده به قرص با هدف ضربه به اقتصاد ملی شکل گرفت



به گزارش صبح ساحل، محسن زینلی تختی مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان در دومین جلسه قرارگاه زیستی و سومین جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریستی که در راستای احصا چالش های استان در حوزه بهداشت جسمی و روانی آحاد جامعه برگزار شد، گفت: ادبیات جدیدی به حوزه های پدافند غیر عامل ورود کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان ادامه داد: با توجه به تغییر رویکرد تهدیدات در شرایط فعلی که ما در جامعه جهانی با آن روبه رو شده ایم، نوع این تهدیدات هم متناسب با شرایط محیطی تغییر می کند.

وی گفت: موضوع کیک های آلوده به قرص با هدف موج سواری بر افکار عمومی در جامعه و ضربه زدن به اقتصاد ملی شکل گرفته است.

زینلی تختی بر ضرورت هوشیاری مردم و مسئولین در مورد تهدیدات بیوتروریسم به عنوان تهدید خاموش، اشاره کرد بیان داشت: برای مقابله با این تهدیدات نیاز به آموزشی همگانی است.

وی همچنین عنوان داشت: رویکرد جنگ ترکیبی یا هیبریدی که ترکیبی از مولفه های قدرت در قالب حالت هوشمند یا همان(SMART POWER) به شکل حداکثر هم افزایی و هماهنگی همه مولف های قدرت علیه ما به کار گرفته شده است.

وی بر ضرورت آگاهی مردم و مسولین با جنگ های ترکیبی یا هیبردی و ورود همه جانبه در این راستا اشاره و عنوان کرد: بخش های دفاعی و غیردفاعی به صورت هماهنگ، هم افزا و منسجم باهم در مقابل این گونه تهدیدات عمل کنند تا این نقشه ی دشمن جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران مانند دیگرتهدیدات باهوشیاری مردم خنثی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها