قیمت روز خودروهای داخلی موجود در بازار

قیمت روز خودروهای سایپا و ایران خودرو چهارشنبه ۴ دی



خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز با آرامش به استقبال مشتریانشان آمده‌اند و تغییر قیمت خاصی در بازار خودرو شاهد نیستیم. قیمت روز پراید همچنان ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از فرارو، خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز با آرامش به استقبال مشتریانشان آمده‌اند و تغییر قیمت خاصی در بازار خودرو شاهد نیستیم. قیمت روز پراید همچنان ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز خودروهای سایپا در بازار امروز چهارشنبه چهارم دی ۹۸

خودرو‌های سایپا همچنان به ثبات قیمت روز گذشته ادامه می‌دهند و تنها پراید هاچ‌بک با تغییر قیمت جزئی در بازار ظاهر شده است. طوری که تیبا صندوق‌دار در بازار مثل روز گذشته ۵۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و حدود ۱۷ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز تیبا ۲ روی ۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاده که حدود ۱۳ میلیون از قیمت مصوب بالاتر است. امروز ساینا مثل روز گذشته در بازار با قیمت ۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و قیمت روز کوییک دنده‌ای معادل ۷۵ میلیون تومان است. 

قیمت روز پراید در بازار امروز چهارشنبه چهارم دی ۹۸

پراید صندوق‌دار امروز تنها کاهش قیمت را در بین خودرو‌های سایپا رقم زده و با کاهش ناچیز ۱۰۰ هزار تومانی به ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل دیگر مدل‌های پراید با ثبات قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. قیمت روز پراید صندوق‌دار یا همان سایپا ۱۳۱ در بازار امروز همچنان ۴۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و پراید وانت با نرخ ۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات سایپا امروز چهارشنبه چهارم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۴,۵۰۰,۰۰۰
۵۴,۶۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۹,۹۰۰,۰۰۰
۴۹,۹۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۵۵,۴۰۰,۰۰۰
۵۵,۴۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۹,۹۰۰,۰۰۰
۵۹,۹۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۴,۷۰۰,۰۰۰
۶۴,۷۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۰۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۷۵,۰۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه چهارم دی ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز آرامش بیشتری نسبت به گذشته دارند و اغلب محصولات این شرکت با ثبات قیمت در بازار امروز ظاهر شده‌اند. در این بین چند مورد کاهش قیمت و چند مورد افزایش قیمت در بین این محصولات قابل مشاهده است. امروز سمند LX در بازار با همان نرخ روز گذشته یعنی ۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. سمند EF۷ با کاهش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز تنها افزایش قیمت را در بین انواع ۲۰۶ به نام خود ثبت کرده است. قیمت روز این محصول ایران خودرو در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و به ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل پژو ۲۰۶ تیپ ۵ همچنان ۱۱۵ میلیون تومان است و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار حدود ۱۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX روی نرخ ۷۹ میلیون تومان ایستاده و حدود ۱۶ میلیون با نرخ مصوب کارخانه اختلاف دارد. این اختلاف در مورد پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز به اوج خود می‌رسد. این محصول ایران خودرو در کارخانه ۶۵ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود، اما در بازار حدود ۳۲ میلیون گران‌تر و با نرخ ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که نشان دهنده اختلاف ۵۰ درصدی نرخ مصوب و قیمت روز بازار است.   در این بین پژو ۴۰۵ SLX با کمی کاهش قیمت روبرو شده و در حد ۲۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز ارزان شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ SLX در حال حاضر ۹۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

پژو پارس امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به ۱۰۴ میلیون تومان بازگشته است. رانا همچنان با همان نرخ دیروزی یعنی ۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  دانگ‌فنگ همچنین امروز تغییر قیمتی نسبت به روز قبل پیدا نکرده و روی نرخ ۱۶۰ میلیون تومان ایستاده است.  

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل روز گذشته در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشته و با افزایش قیمت یک میلیون تومانی به ۱۴۹ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل دنا پلاس توربو همچنان روی نرخ ۱۷۸ میلیون تومان باقی مانده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه چهارم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۶۹,۹۰۰,۰۰۰
۶۹,۹۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۵,۲۰۰,۰۰۰
۸۵,۲۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۷,۴۰۰,۰۰۰
۹۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۹,۰۰۰,۰۰۰ 
۷۹,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
 ۹۷,۵۰۰,۰۰۰
۹۷,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
 ۹۲,۸۰۰,۰۰۰
۹۲,۸۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۴,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ 
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۳,۳۰۰,۰۰۰ 
۹۳,۰۰۰,۰۰۰ 
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
 ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۱۵,۵۰۰,۰۰۰ 
۱۱۵,۵۰۰,۰۰۰ 
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۹۱,۴۰۰,۰۰۰ 
۹۱,۴۰۰,۰۰۰ 
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ 
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۴۹,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
 ۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۸,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۸,۵۰۰,۰۰۰
۱۳۸,۵۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو 2008
۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
۳۸۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۴,۹۹۴,۰۰۰ 

قیمت محصولات کرمان موتور امروز چهارشنبه چهارم دی ۹۸

محصولات کرمان‌موتور امروز تغییر خاصی نسبت به نرخ‌های روز قبل ندارند. جک S۳ امروز حدود ۲۱۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. جک J۴ روی پله ۱۵۵ میلیون تومان ایستاده و جک S۳ در بازار حدود ۲۱۲ میلیون تومان فروخته می‌شود. با وجود افزایش قیمت دو سه ماه اخیر در بازار خودرو، محصولات کرمان موتور همچنان ارزان‌تر از نرخ مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شوند. برای مثال کرمان موتور در طرح‌های فروش خود قیمت جک S۳ را حدود چهار میلیون بالاتر از نرخ بازار و معادل ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد. جک S۵ شرایط مشابهی دارد. این محصول کرمان‌موتور در بازار ۳۰۴ میلیون تومان است و در کارخانه سه میلیون گران‌تر یعنی ۳۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز چهارشنبه چهارم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۶,۵۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۱۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۳۰۲,۰۰۰,۰۰۰
۳۰۷,۵۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز چهارشنبه چهارم دی ۹۸

محصولات مدیران خودرو در بازار نرخ مصوب کارخانه را پشت سر گذاشتند. افزایش قیمت روز‌های اخیر باعث شده قیمت MVM ۳۱۵ هاچ‌بک در بازار به ۱۴۱ میلیون تومان برسد. MVM X۲۲ دنده‌ای تا ۱۷۳ میلیون تومان بالا رفته است و MVM X۲۲ اتوماتیک هم امروز در بازار با نرخ ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. از طرف دیگر قیمت روز MVM X۳۳ در حال حاضر ۲۴۴ میلیون تومان است و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز چهارشنبه چهارم دی ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۴۱,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰ 
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
 ۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
 ۲۴۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها