رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

۹ دی‌ تجلی دو عنصر قدرتمند ایمان و حضور مردم است



رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم ۹ دی‌ماه در جمع مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، بابیان اینکه این حماسه بزرگ نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اهمیت این روز به تعبیر مقام معظم رهبری از حضور مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن هم مهم‌تر است.

به گزارش صبح ساحل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا ادیانی افزود: اهمیت حماسه ۹ دی‌ماه ازآن‌جهت بیشتر است که در یوم‌الله ۲۲ بهمن خواست و اراده آهنین مردم و توطئه دشمنان مشخص بود؛ اما این فتنه با به‌کارگیری افرادی که شناسنامه خودی داشتند و زیر علم بیگانگان بودند طراحی شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در شرایط فتنه تنها راه شناخت دوست از دشمن "بصیرت" است، خاطرنشان کرد: این توطئه‌ها حدود هشت ماه به طول انجامید تا مردم با بصیرت ما شرایط را درک کرده و با حضور میلیونی خود دست فتنه گران را از این کشور جدا کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی ادامه داد: انقلاب اسلامی از آغاز حرکت خود چون بیرق دین،حاکمیت ارزش‌های انسانی و اسلامی را در دست گرفته بود مورد بدخواهی دشمنان قرار گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه نهضت انقلاب اسلامی را نتیجه درک درست امام راحل از ایمان، اراده، و حضور مردم در جنگ حق علیه باطل دانست.

وی اظهار کرد: حماسه ۹ دی‌ماه محل تجلی دو عنصر قدرتمند ایمان و حضور مردم است و هرکجا که مردم وارد صحنه شوند عرصه را برای نفوذ دشمنان تنگ می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی در ادامه به اصول کلیدی انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: نفی سلطه، نپذیرفتن تفکر غرب گرایانه، عدم سازش با دشمنان به‌خصوص استکبار جهانی از اصول اولیه نظام اسلامی است و  انقلاب اسلامی در شرایطی پیروز شد که تفکر "عدم توانایی دین برای اداره جامعه" در دنیا در حال حاکم شدن بود.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی منافع و حیثیت خود را ازدست‌داده و با همه قوا جنگ‌ سخت و نرم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به جنگ همه‌جانبه دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: در اواخر سال‌های دفاع مقدس دشمن تهاجم فرهنگی را آغاز کرده و در سال‌های اخیر با طراحی جنگ سیاسی و ایجاد فتنه به دنبال دست‌یابی به اهداف باطل خود بوده‌اند که حماسه ۹ دی‌ماه آغاز غلبه مردم بر جنگ سیاسی است.

ادیانی تصریح کرد: دشمن با اشراف به ناکارآمدی خود در تمام عرصه‌ها با ادعای واهی تقلب در انتخابات، جنگ سیاسی و انقلاب مخملی را طراحی کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه حماسه ۹ دی پاسخ محکمی به فتنه گران بود، اظهار کرد: آسیبی که فتنه گران به کشور رساندند کمتر از هشت سال دفاع مقدس نبوده و باعث کند شدن حرکت کشور، جسور شدن دشمنان  و ایجاد مقدمات تحریم‌های هوشمند و ترکیبی اقتصادی علیه مردم شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی ادامه داد: ۹ دی‌ماه پایان فتنه ۸۸ است و پایان فتنه دشمنان نیست و ما نباید این آموزه مهم را فراموش کنیم و همیشه درصحنه باشیم.

وی با اشاره به ضربه سخت به دشمن از نظام و گفتمان انقلاب، افزود: هنوز هم تعدادی از دنباله‌روهای فتنه گران در دستگاه‌های اجرایی کشور حضور دارند و حتی طراحی فتنه آبان ماه با همکاری آن‌ها صورت گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: هیچ‌ حکومتی با تهدیدات بیرونی سرنگون نشده است؛ اگر مسئولان اجرایی کشور دچار اشتباه شوند و راه علاج کشور را در مذاکره و تسلیم در مقابل خواسته‌های غرب ببینند ما محکوم‌به شکست خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ادیانی با بیان اینکه مسئولان باید قدر دران مردم باشند، گفت: همه مسئولان باید تلاش خود را معطوف به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کنند چراکه تمام افتخارات نظام به‌واسطه حضور همین مردم بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم هم باید با حضور در پای صندوق‌های رأی نمایندگانی انتخاب کنند که بتوانند با تحولی بزرگ آرمان‌های امام راحل را محقق و مرزبندی شفاف با دشمن داشته باشند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده باشند.

در پایان قطع‌نامه‌ای در پنج بند قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: "لازمه غلبه بر جنگ همه‌جانبه دشمن در مقطع حساس کنونی و توطئه شیطانی آمریکای جهان‌خوار برای بی‌ثبات کردن جبهه مقاومت، تقویت روحیه استکبارستیزی، هوشیاری، بیش از بیش از ملت و پرهیز احزاب، گروه‌ها و مسئولان کشور از دل بستن به بیگانگان و نگاه به بیرون و ضرورت اتکا به توانمندی‌های داخلی و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی ضروری است."

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها