طغیان رودخانه مسیر جاسک به بشاگرد را مسدود کرد



فرماندار شهرستان جاسک گفت: به علت طغیان رودخانه شریفی در محور جاسک به بشاگرد این جاده مسدود شده است.

به گزارش صبح ساحل، محمد رادمهر گفت: به علت بارندگی های شب گذشته و شروع فعالیت سامانه بارشی، رودخانه شریفی طغیان کرده و این محور تا اطلاع ثانویه مسدود است.
وی افزود: با توجه به هشدارها و پیش بینی مسدود شدن راه ها، راهداران و پیمانکاران در محورها جهت راهنمایی افرادی که در مسیر ها در تردد می باشند، مستقر هستند.
فرماندار شهرستان جاسک گفت: شهروندان و افرادی که قصد تردد در این مسیرها را دارند در صورت امکان و غیرضروری بودن، از تردد در این محور با توجه به هشدارها تا پایان فعالیت این سامانه خوداری کنند و یا با آگاهی از مسیرها از طریق راهداران و پلیس راه ها در صورت ضرورت حرکت کنند.
وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود شهروندان و مسافران در صورت مواجه شدن با طغیان رودخانه های به هشدارهای راهداران، شوراها، دهیاران و افراد مطلع کنار رودخانه ها و آبنماها توجه کرده و خودرو خود را بدون هماهنگی به آب نزنند تا مشکلی برای وسایل نقلیه و افراد ایجاد نشود.
رئیس شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک بیان کرد: لازم به ذکر است طبق اطلاعیه هواشناسی و مدیریت بحران استان هرمزگان، این سامانه بارشی از امروز ۲۰ دی ماه الی روز یکشنبه ۲۲ دیماه در استان فعال است و بارندگی و باد شدید همراه با سیلابی شدن رودخانه ها و معابر پیش بینی شده است که جا دارد شهروندان برای این دو روز پیش رو تمهیدات لازم را بیندیشند.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها