نخستین همکاری گروه تئاتر هتل کورج هلند با انجمن نمایش هرمزگان



نخستین کارگاه آموزشی کمدیا دل آرته با عنوان تجسم بدن در بازیگری، نیمه دوم اسفند ماه با مساعدت انجمن نمایش در پلاتو آفتاب برگزار می شود.

به گزارش صبح ساحل، خدیجه خنفری پور، کارشناس ادبیات نمایشی و تنها عضو ایرانی گروه بین المللی تئاتر هتل کورج هلند، از سال ۱۳۹۳ به عنوان بازیگر و تمرین دهنده با این گروه همکاری دارد.

وی در مورد جزییات این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه با محوریت آشنایی با کمدیا دل آرته وتحت عنوان تجسم بدن در بازیگری با استفاده از ماسک در نیمه دوم اسفند ماه با همکاری انجمن نمایش برگزار خواهد شد.

مدرس کارگاه افزود: طی برگزاری ۴ جلسه مفاهیم و مباحث تئوری آشنایی با متد ابداعی گروه هتل کورج و همچنین تمرین های عملی با تاکید بر فرم و ژست های بدنی در استفاده از ماسک به علاقمندان و دانشجویان ارائه می شود.

خنفری پور تصریح کرد: گروه هتل کورج به سرپرستی کاترین ون بوردن در سال های اخیر با برگزاری تورهای آموزشی و پژوهشی در کشورهای هلند، ایران، آمریکا، کانادا، روسیه، انگلستان، غنا، هند و فلسطین هنرمندانی از این کشورها را به عضویت گرفت که بازیگران منتخب در فستیوال نهایی ۲۰۱۷ تحت عنوان "اتاق با یک منظره" در اروپا به ایفای نقش پرداختند.

همچنین علاقمندان جهت نام نویسی در کارگاه می توانند از نیمه دوم اسفندماه  به پایگاه اینترنتی bsharji.ir مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها