در تصادف اتوبوس با کامیون در محور پارسیان _ بندرلنگه

11سرنشین اتوبوس ولو مجروح شدند



بامداد امروز  بر اثر برخورد اتوبوس ولو با یک دستگاه کامیون متوقف شده در محور مغویه به سمت روستای نخل یوسف شهرستان بندرلنگه ،11 نفر مجروح شدند که 3 نفر به صورت سرپایی درمان و 8 نفر دیگر راهی مرکز درمانی شدند.

به گزارش صبح ساحل، بامداد امروز  بر اثر برخورد اتوبوس ولو با یک دستگاه کامیون متوقف شده در محور مغویه به سمت روستای نخل یوسف شهرستان بندرلنگه ،11 نفر مجروح شدند که 3 نفر به صورت سرپایی درمان و 8 نفر دیگر راهی مرکز درمانی شدند.

دکتر فاطمه نوروزیان. مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در این مورد گفت: این اتوبوس مسافربری دارای 25 سرنشین بوده که بر اثر تصادف با کامیون ، 11 نفر مجروح شدند که 3 نفر در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و 5 نفر دیگر نیز  به بیمارستان شهدای شهرستان بندرلنگه منتقل شدند.

سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده پلیس راه هرمزگان با بیان اینکه راننده و شاگرد اتوبوس به علت جراحات در مرکز درمانی  بستری هستند گفت: ساعت 5 صبح دوشنبه 5 اسفندماه جاری   این خودرو مسافربری از اهواز به بندرعباس در حرکت بود که در مسیر مغویه به سمت روستای نخل یوسف شهرستان بندرلنگه با یک دستگاه کامیون پارک شده در کنار جاده برخورد کرد. وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی  راننده اتوبوس دانست .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها