مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

الکترونیکی شدن ثبت نام و تمدید کارت شهروندی قشم



مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از الکترونیکی شدن مراحل ثبت نام و تمدید کارت شهروندی قشم با هدف کاهش مراجعات حضوری برای کنترل بهتر و مقابله با شیوع ویروس کرونا در جزیره خبر داد.

به گزارش صبح ساحل،محمدرضا عباسی با اعلام این خبر، گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده و با برنامه ریزی صورت گرفته جهت کاهش تردد عموم مردم برای موفقیت در کنترل و مقابله با شیوع بیماری کرونا، از این پس تمام مراحل ثبت نام و تمدید کارت های شهروندی قشم به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجله به وبسایت http://citizen.qeshm.ir در جریان اعتبار عضویت شهروندی و همچنین آمار مربوط به تردد در بنادر لافت و پل قرار بگیرند.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: شهروندان قشمی همچنین می توانند برای درخواست عضویت باشگاه شهروندی و همچنین تمدید عضویت در این باشگاه اقدام کنند.
به گفته عباسی؛ پس از مراجعه درخواست کنندگان به آدرس وبسایت شهروندی قشم و ورود مشخصات، مدارک ثبت شده توسط کارشناسان بررسی شده و در پایان، تنها برای تاییدیه مدارک و امضای نهایی به واحد امور شهروندی سازمان منطقه آزاد قشم مراجعه می کنند.
گفتنی است شهروندان می توانند جهت اطلاع از اعتبار، تمدید و ثبت نام کارت شهروندی خود به آدرس وبسایت http://citizen.qeshm.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرآنلاین

منتظر تایید: 7غیرقابل انتشار: 3منتشر شده: 13
محمد عسکری
۸ تیر ۱۴۰۲
چطور پلاک ماشین ثبت کنم
علیرضا
۱۷ اسفند ۱۴۰۱
چه طور ماشین ثبت شده باک شود میخواهم بدانم
محمد میری
۱۰ بهمن ۱۴۰۱
سلام میخوام شماره پلاک ماشین خود ثبت کنم چکار کنم
محمد
۱ شهریور ۱۴۰۱
با سلام و خسته نباشید چطور میشه کار شهروندی تمدید کرد برای تمدید کارت شهروندیبعد از ورود به سایت شهروندی باید وارد کدام گزینه بشیم هر چه دقت کردم گزینه تمدید که نداره لطفا راهنمای میکنید
اسماعیل فولادزاده
۱۳ امرداد ۱۴۰۱
میخوام کارت شهروندیم تمدید کنم میشه راهنمایی کنید
مرادی
۹ امرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید کارت شهروندبرای فرزندم بگیرم چجوری اقدام کنم
حسین کامیاب
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
میخام کارت شهروندی خودم را تمدید کنم لطفاً راهنمای کنید
موسی
۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام میخواهم برای فرزندانم کارت شهروندی تمدید کنم چه کتم
اح
۲۱ شهریور ۱۴۰۰
سلام کارت شهروندی ثبت نام کردم در دفتر پیشخوان ولی می گویند درگیر کارتی به عنوان کارت شهروندی دریافت نمی کنید
جاسم
۲۱ شهریور ۱۴۰۰
سلام چطور میتونم ثبت نام کارت شهروندی انجام‌دهم برای اولین بار لطفا مراحل رو کاملا توضیح بدین کسی اطلاع داره ممنون میشم مختصر توضیح بدین
ابراهیمی
۸ تیر ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید میخواهیم کارت شهروندی رو تمدید کنیم سایت باز نمیشه راه حل لطفا
احسان رضوي
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
آيا براي تمديد كارت شهروندي فقط خود متولدين قشم ميتونن تمديد كنن،يا همه كساني از استانهاي مختلف بودن كه قبلا كارت شهروندي داشتن و الان اعتبار كارت تموم شده ميتونن تمديد كنن
احسان رضوي
۲۵ اسفند ۱۳۹۸
آيا براي تمديد كارت شهروندي فقط خود متولدين قشم ميتونن تمديد كنن،يا همه كساني از استانهاي مختلف بودن كه قبلا كارت شهروندي داشتن و الان اعتبار كارت تموم شده ميتونن تمديد كنن
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها