مرکز خرید و فروش خودروهای سبک زاهدان تعطیل شد



معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: مرکز خرید و فروش خودروهای سبک در پی شیوع ویروس کرونا در این شهر تعطیل شد.

به گزارش صبح ساحل، محمد امیر براهویی روز پنجشنبه گفت: حفظ سلامت و رفاه حال شهروندان الویت کاری شهرداری است و در این زمینه به جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود.

وی گفت: این مرکز به مساحت ۲۰ هزار مترمربع از دی سال ۹۶ جهت ساماندهی فروشندگان سیار و نمایشگاه داران خودرو در خیابان انقلاب راه‌اندازی شد که تاکنون مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته اما بدلیل اینکه مکان تردد و ازدحام خریداران و فروشندگان خودروهای سبک بوده و همچنین محلی مناسب جهت انتشار و شیوع ویروس کروناست به منظور حفظ سلامت شهروندان تا اطلاع بعدی تعطیل شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان از شهروندان خواست که به توصیه‌های وزارت بهداشت جهت پیشگیری از ابتلا به این ویروس خطرناک توجه کنند و تا حد امکان در منازل خود بمانند و همچنین بهداشت فردی و عمومی خود را افزایش دهند تا شاهد مهار این ویروس بسیار مسری باشیم.

وی گفت: عملیات ضد عفونی سطح شهر در پی شیوع ویروس کرونا با همکاری شهرداری مناطق و سازمان آتش‌نشانی با قوت درحال انجام است.

براهویی اظهار داشت: ضدعفونی اماکن عمومی، بوستان‌ها و مکان‌های پرتردد با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق پنجگانه شهرداری زاهدان در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این طرح ۲ هفته و به طور شبانه روزی در مکان‌های پرتردد شهر زاهدان انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها