نیروهای آتش نشانی بندرعباس چهار نفر را از رودخانه خورگو نجات دادند



معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از نجات جان چهار نفر از رودخانه خورگو به کمک نیرو‌های آتش نشانی بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، حسن امینی زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از نجات جان چهار نفر از رودخانه خورگو به کمک نیرو‌های آتش نشانی بندرعباس خبر داد.

او گفت:طی تماس با مرکز ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس، گزارش حادثه‌ای در رودخانه خورگو در ساعت سه و هشت دقیقه بامداد دوشنبه چهارم فروردین ۹۹ اطلاع داده شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس افزود: این حادثه در حالی رخ داد متاسفانه افراد بدون توجه به هشدار‌های ایمنی در زمان بارندگی قصد عبور از رودخانه را با خودرو داشتند که با توجه به سیل از خودرو خارج شده، ولی جریان آب، آن‌ها را با خود برد که خوشبختانه توانستند در محوطه‌ای مانند جزیره در میان آب خود را قرار داده و نیرو‌های امدادی را در جریان قرار دهند.

امینی زاده گفت:بلافاصله پس از اعلام، تیم امدادی آتش نشانی بندرعباس به محل اعزام شدند و در ساعت سه و ۴۵ دقیقه بامداد به محل حادثه رسیدند، پس از گذشت مدت زمانی که بر جریان آب مسلط شده، افراد را نجات دادند، این عملیات در ساعت هفت و ۴۷ دقیقه به پایان رسید.

نیروهای آتش نشانی بندرعباس چهار نفر را از رودخانه خورگو نجات دادند

نیروهای آتش نشانی بندرعباس چهار نفر را از رودخانه خورگو نجات دادند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها