نماینده بندرعباس:

مهمترین اولویت مسئولان پس از ریشه‌کن شدن کرونا بهبود معیشت مردم باشد



به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی درباره درس‌هایی که کشورهای جهان باید از شیوع کرونا بگیرند، بیان کرد: کرونا یک ویروس ناشناخته است که کل دنیا را در برگرفته و به عبارتی ناتوانی تمام کشورهای دنیا را نشان می دهد. ابر قدرت هایی نظیر آمریکا که با سیاست های خود علیه بشریت ظلم می کردند، امروز شاهد ناتوانی خود در برابر این ویروس هستند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: تمام کشورهایی که مدعی بودند، امروز با تهدید جدی این ویروس مواجه شده‌اند. این وضعیت فرصت مناسبی برای تمام کشورها و حکام است که در سیاست های خود بازنگری کرده و ارزش جان انسان ها را درک کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: باید برای نابودی این ویروس تمام کشورهای دنیا با یکدیگر همکاری داشته و بعد از مقابله با این ویروس گام های بلندتری برای احترام به جان انسان ها برداشته و امنیت و آرامش را در اقصا نقاط جهان برقرار کنند. این حق مردم است که در تمام نقاط با امنیت و آرامش در کنار هم زندگی کنند.

مرادی در ادامه تاکید کرد: پس از ریشه کن شدن کرونا مهم ترین اولویت مسئولان باید بازسازی اقتصاد و بهبود معیشت مردم باشد. عبور از بحران دارای مراحل پیش بینی، پیشگیری، مبارزه و بازسازی است. باید دقت کرد که مدیریت بحران باید گام به گام پیش رود تا از آن عبور کنیم.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها