رئیس هیات والیبال هرمزگان

سال گذشته، سالی سخت اما پر رونق برای والیبال استان بود



از سال ۱۳۷۹ ریاست هیات والیبال استان بر عهده فريدون الهامی است.  الهامی  با ۲۰ سال سابقه به عنوان یکی از با سابقه ترین رئیس هیات های ورزشی در استان و شاید هم در کشور مشغول به فعالیت است.

به گزارش صبح ساحل،  ایشان متولد ۱۳۵۰  بندرعباس محله سورو است و  سه فرزند به نام های صديقه كارشناس حقوق ، مربی بدنساز ، مربی ژیمناستیک و  مربی والیبال ،  صالح دانشجو و موزیسین و  بازیکن والیبال و  يونس که كلاس هشتم و بازیکن والیبال است دارد.
 مدرک تحصيلی  فریدون الهامی  فوق ليسانس تربيت‌بدنی است . عنوان های رئیس  سازمان ساحلی فدراسيون واليبال ،  مدير كل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ،مشاور ورزشی  استاندار هرمزگان، سرمربی تيم ملی واليبال ساحلی  ناشنوايان در المپيک ٢٠١٧ سامسون تركيه ، سرپرست تيم های ملی واليبال ساحلی در بازی های  آسيايی ٢٠١٨ اندونزی، سرپرستی  تيم های ملی واليبال ساحلی در مسابقات متعدد را در کارنامه دارد.
 فریدون الهامی مدرک  مربگیری بين المللی سطح دو واليبال ، مربی بين المللی واليبال ساحلی،  مدرس رسمی فدراسيون واليبال ، عضو هئیت رئیسه سازمان ليگ فدراسيون واليبال ، مدير عامل انجمن خيريه خاتم النبيين ( ص) بندرعباس و عضو هئیت مدیره و هئیت امنا باشگاه فرهنگی ورزشی اروند سورو بندرعباس می‌باشد. ‌ با این بیوگرافی کامل به سراغ ایشان رفتیم و در مورد عملکرد و برنامه های هیات والیبال در سال گذشته پرسیدیم.
الهامی رئیس هیات والیبال استان در گفت وگوی اختصاصی با  صبح‌ساحل گفت:  سال ۹۸ سال سخت و پر رونق برای والیبال استان بود. کسب چهار مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی در کشور ثمره تلاش همکارانم در کنار کادر فنی و بازیکنان بود.
 تیم های جوانان و امید ساحلی استان با اقتدار بین ۳۲ تیم در بناب و بجنورد مقام قهرمانی را در سطح کشور کسب نمودند.  تیم های جوانان پسر و نوجوانان دختر هم در مسابقات قهرمانی کشور مقام اول را کسب نمودند و تیم جوانان دختر به مقام نایب قهرمانی رسید. وی بیان داشت: برای اولین بار در تاریخ ورزش استان میزبان تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی در درگهان با حضور تیم‌هایی از آسیا ، اروپا و آفریقا بودیم که دو تیم از استان در این مسابقات سهمیه حضور کسب  کرده بودند.  همچنین بالاترین سطح کلاس مربیگری جهان یعنی کلاس مربیگری بین المللی سطح دو  را برای اولین بار میزبان بودیم و پنج سهمیه برای مربیان استان به دست آوردیم. الهامی در موردبحث  آموزش در هیات والیبال استان هم گفت: دو مربی مرد و یک مربی خانم در کلاس های مربیگری بین‌المللی شرکت و موفق به اخذ مدرک شدندو شش کلاس داوری و مربیگری در استان با تدریس مدرسین بومی انجام شد. رئیس هیات والیبال اظهار داشت : لیگ استان طبق سنوات گذشته به صورت رفت و برگشت انجام شد و استعداد یابی از مدارس بر اساس تفاهم نامه مشترک با آموزش و پرورش جهت شناسایی استعدادهای والیبالی در مدارس با حضور استعدادیابان استان انجام شد. وی گفت : در همه شهرستان های استان هیات  والیبال با ابلاغ رئیس هیات  استان فعالیت دارند  و ارتباط هیات استان  با فدراسیون والیبال و اداره کل ورزش و جوانان بسیار خوب است که جای تشکر دارد.
رئیس هیات والیبال استان گفت : سالن والیبال مجموعه ۷ تیر به عنوان خانه والیبال معرفی شده که متاسفانه استاندارد نبوده وامکان برگزاری مسابقات در آن فراهم نیست.
 وی در خصوص حضور والیبالیست‌های هرمزگانی در تیم ملی والیبال هم گفت:  در سال گذشته  رامین شهنوازی در تیم ملی نوجوانان سالنی و ابوالحسن خاکی زاده در تیم ملی جوانان‌ساحلی به عنوان ملی پوش در مسابقات آسیایی و جهانی حضور داشتند و چندین بازیکن در اردوی تیم های ملی دعوت شدند.
فریدون الهامی ریاست هیات والیبال هرمزگان در باره تور سه ستاره والیبال  بیان داشت : قرار بود  تور سه‌ستاره جهانی والیبال ساحلی با حضور ۲۲ کشور در اسفندماه در بندرعباس برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به نیمه دوم سال ۹۹ موکول شده است و امیدوارم که این اتفاق مهم برای والیبال استان بیفتد واین رقابت ها برگزار شود  که می‌تواند مهم‌ترین فعالیت سال جدید ورزش استان باشد.
وی در خصوص عملکرد داوران والیبال استان هم گفت : چهار داور ملی والیبال ساحلی استان مسعود حمدانی پور ، کیوان سلرانی نژاد ، سپهر سلطانی و سید علی اکبر صدر در سال گذشته در دو دوره تور جهانی قضاوت کردند.
  حسین کریمی پور داور ملی استان  در لیگ دسته اول کشور قضاوت مسابقات را برعهده داشت  و محمود بخشنده و علی اکبر مهجوری به عنوان ناظر سازمان لیگ فدراسیون در مسابقات لیگ کشور  حضور داشتند.
الهامی گفت : برنامه های سال جدید بر اساس تقویم تنظیمی که به تصویب هئیت رئیسه والیبال استان رسیده انجام خواهد شد و از همه همکارانم در هیات  استان و هیات های  شهرستان ها ، روسای ادارات شهرستان ها که در تحقق برنامه های والیبال تلاش می کنند تشکر می کنم. وی در پایان از رسانه های استان و به خصوص روزنامه‌صبح ساحل که همیشه پای کار است و تمامی فعالیت های استان را به خوبی پوشش  می دهد  قدردانی می کنم.

سال گذشته، سالی سخت اما پر رونق برای والیبال استان بود

سال گذشته، سالی سخت اما پر رونق برای والیبال استان بود

سال گذشته، سالی سخت اما پر رونق برای والیبال استان بود

سال گذشته، سالی سخت اما پر رونق برای والیبال استان بود

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها