بندرعباس، میزبان مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد نوجوانان شد



به گزارش صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، ظهر امروز نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی به همراه محمدحسین شاهمرادی مسئول امور مسابقات سازمان لیگ در دفتر محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد.

از آنجایی که سازمان لیگ به دنبال استفاده از ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی استان‌هایی که به عنوان قطب کشتی شناخته نمی‌شوند، بوده و هست، این نشست در راستای اعطای میزبانی برخی از مسابقات داخلی و بین المللی به استان هرمزگان برگزار شد.

در ابتدا بحث تیمداری هرمزگان در لیگ برتر کشتی مطرح شد، اما با توجه به کمبود کشتی‌گیران حرفه‌ای در این استان این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت. با توجه به سرمایه گذاری هرمزگان روی بخش پایه و وجود چند قهرمان کشور در رده های نونهالان و نوجوانان در این استان، مسئولان این استان از تیمداری در لیگ پایه و همچنین میزبانی مرحله نهایی لیگ نوجوانان استقبال کردند. بعد از مذاکرات صورت گرفته میان رییس سازمان لیگ کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، در نهایت میزبانی این استان در مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد نوجوانان قطعی شد.

بحث بعدی پیرامون میزبانی چهل و یکمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی بود. با توجه به صحبتی که نصیرزاده به صورت تلفنی با همتی، استاندار هرمزگان انجام داد و استقبال او از میزبانی در لیگ پایه و جام تختی، این موضوع هم به صورت جدی مطرح شد. از آنجایی که جام تختی معمولا در فصل سرما برگزار می شود و بندرعباس هم قبلا تجربه موفقی در برگزاری چنین رویدادهایی دارد،‌ اعلام آمادگی هرمزگان برای میزبانی از جام تختی مورد استقبال رییس سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون کشتی هم قرار گرفت تا این استان به عنوان یکی از گزینه های جدی میزبانی جام تختی هم مطرح باشد.

امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان هم ضمن تمجید از سیاست فدراسیون و سازمان لیگ کشتی برای توجه به همه استان ها در اعطای میزبانی گفت:‌ امیدواریم در کنار خلیج همیشه فارس بتوانیم از فینال لیگ کشتی آزاد پایه و جام تختی به خوبی میزبانی کنیم. برگزاری چنین رویدادهایی بدون شک به ماندگار شدن نام خلیج فارس هم کمک خواهد کرد.

بعد از این جلسه رییس سازمان لیگ کشتی از سالن برگزاری مسابقات، هتل مدنظر برای میزبانی از تیم ها و دیگر امکانات بندرعباس بازدید کرد.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها