لیگ برتر فوتبال ساحلی؛

ویژن هرمزگان به صنعت کشاورزی مبارکه هم نه نگفت



صبح ساحل، ورزشی _ تیم ویژن هرمزگان چهارمین شکست متوالی خودرادر مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تجربه کرد.نمانیده استان هرمزگان که در طول سه هفته آغازین مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور مغلوب نمایندگان فارس،همدان،یزد و آبادان شده بود در زمین ساحلی غدیر بندرعباس میزبان تیم صنعت کشاورزی مبارکه بود که در پایان پس از تساوی در سه نیمه این دیدار در ضربات پنالتی و در مقابل بیش از 500 هوادارخود مغلوب تیم اصفهانی شد.در این دیدار برای تیم ویژن هرمزگان حمید رضایی پور(دو گل) و فاروق پسنده موفق به گلزنی شدند تا در پایان وقت عادی و اضافه بازی به نتیجه سه بر سه به پایان برسد و نماینده هرمزگان در ضربات پنالتی طعم چهارمین شکست را بچشد. نتایج  کامل هفته پنجم این مسابقات به شرح ذیل می باشد.

 

 صنعت مباركه همچنان روي نوار برد خارج از خانه

ويژن هرمزگان   3

گل ها: حميد رضائي پور 2 گل  فاروق پسنده

صنعت كشاورزي مباركه   4  (وقت اضافه)

گل ها: محمد مرادي ، علي حامدي ،مصطفي حق شناس

داوران:  حسین ربیحاوی ، علی اکبر زارعی مقدم ،حامدشهریارپناه ، پیمان زارع 

بازيكنان صنعت مباركه در هفته پنجم هم ترك عادت نكردند و توانستند در سومين ديداري كه خارج از خانه برگزار مي كنند به سومين پيروزي دست يابند هرچند كه دو پيروزي اين تيم در خارج از خانه دو امتيازي بود ولي تا به اين جاي كار كارنامه خوبي براي كادر فني اين تيم مي باشد. صنعت مباركه هرچند در ديدارهاي خارج از خانه خوب نتيجه مي گيرد در ديدارهاي خانگي ضعيف و شكننده نشان داده است.

اگر ياران حسين مرادي مي توانستند امتيازات ديدارهاي خانگي را به خود اختصاص دهند ديگر نيازي نبود صدر جدول را به نظاره بنشيند چرا كه دقيقا" در مقابل تيم هاي اول و دوم جدول گروه جنوب بازي را در خانه واگذار كرد و فاصله امتيازي زيادي بين خود و آنان ايجاد نمود. شكست هفته پنجم ويژن هرمزگان نگراني هاي زيادي براي علاقمندان به فوتبال ساحلي اين استان به وجود آورد چرا كه اگر اين روند ادامه داشته باشد كار مردان سختكوش دريا براي بقا در ليگ برتر سخت خواهد شد ديدار هفته ششم ليگ برتر در مقابل شهرداري تيران اصفهان با توجه به جايگاه دو تيم در جدول رده بندي فينال ته جدولي ها محسوب خواهد شد و براي ويژن هرمزگان از حساسيت بيشتري برخوردار مي باشد. اين تيم خوب جنوبي كشورمان همانند ملوان بندرگز در شمال ، احتياج به حمايت همه جانبه دارد تا بتوانند از اين بحران خارج شود. در اين بين گلزني هاي فاروق پسنده هم نتوانست تا به حال كمكي به پاك نمودن خط تيره بخش امتياز جدول رده بندي ليگ برتر نمايد .

 

 سه امتياز باارزش در تور دريانوردان بوشهري

شهرداري همدان   2

گل ها:عباس صحراكار ، مرتضي باباخاني

دريانوردان بوشهر  3

گل ها : مصطفي كياني2گل ، علي نادري 1

داوران: ابراهیم اکبرپور ، هادی فلاحت پیشه ، علیرضا طیار زاده ، آیت صادقی

بازيكنان با انگيزه شهرداري همدان با هدايت حميدرضا بهمني سرمربي اين باشگاه در جريان بازي با دوگل از دريانوردان بوشهر پيشي گرفتند و فاصله چنداني با كسب دومين پيروزي خانگي نداشتند كه با حضورعلي نادري كاپيتان با تجربه تيم  ملي فوتبال ساحلي كشورمان در جمع همبازيان قديمي خود سبب شد، نيروي جواني همداني ها توسط تجربه بوشهري ها بي اثر گردد و  پاسخ گل هاي خورده را داده و با به ثمر رساندن گل سوم موفق شوند با سه امتياز با ارزش همدان را به مقصد بوشهر ترك نمايند.

بازيكنان شهرداري همدان با نتايجي كه در دو هفته اخير به دست آوردند نشان دادند بازي به بازي در حال پيشرفت و خو گرفتن به شرايط ليگ برتر مي باشند و اميدوارند تا با كسب تجربه، در دور برگشت مسابقات ليگ برتر امتيازات لازم جهت بقاي خود در ليگ برتر را كسب نموده تا با سرمايه گذاري بيشتر در فصل آينده به مراحل بالاتر در ليگ برتر فوتبال ساحلي كشور بيانديشند. طبيب ن‍ژادها هم بار ديگر اسكلت اصلي تيم قهرمان ليگ برتر در دوفصل پيش را تا حدودي بازسازي نمودند و با اضافه نمودن علي نادري به جمع بازيكنان خود نشان دادند كه طبق عادت چندين ساله يكي از مدعيان جدي حضور در مرحله نهايي ليگ برتر مي باشند. اضافه شدن نادري به حاجي پور ، كياني و حاجيداني و ساير بازيكنان اين باشگاه نويد روزهاي خوب و خبرهاي خوبي براي دريانوردان بوشهر را مي دهد.

 

مردان كوير در خانه خيال باج دادن ندارند

گلساپوش يزد  5

گل ها: حميدرضا دهقاني 2 گل ، سيد علي ناظم 2 گل ،محمدعلي مختاري

شهرداري تيران    3

گل ها: علي فدايي 2 گل مهران شياسي

داوران:  بهزاد جلوه نسب ،مرتضی رهگشای ، شهرام ایزدی ،جواد محمدی

باز هم مثلث طلايي مختاري ، ناظم و دهقاني در تيم گلساپوش باعث شد حريف ديگري در گروه جنوب دست خالي يزد را به سمت ديار خود ترك نمايد و يزدي ها با اين پيروزي همانند دريانوردان بوشهر 12 امتيازي شده و چشم به دو ديدار هفته آينده خود دارند. هر 5 گل يزدي توسط همين مثلث طلايي به ثمر رسيد تا بازيكنان گلساپوش ورزشگاه ساحلي سلمان يزد را به ورزشگاه مخوفي تبديل نمايند كه گرفتن امتياز از تيم يكدست و منضبط گلساپوش براي حريفان اين تيم در گروه جنوب ليگ برتر فوتبال ساحلي كشور آرزو شود.در مقابل شهرداري تيران با اتكا بر تجربه مهران شياسي و همچنين تيزچنگي علي فدايي حساب ويژه ايي باز نموده بود تا بتواند با دست پر از يزد به اصفهان برگردد ولي تمام تدابير اصفهاني ها توسط سرمربي و بازيكنان گلساپوش بي اثر ماند تا دادخواه و يارانش براي فرار از ته جدول چشم به امتيازات ديدار هفته ششم در مقابل ويژ‍ن هرمزگان داشته كه با توجه به وضعيت بحراني جنوبي ها در جدول رده بندي، تيراني ها بايد انتظار يك ديدار انتحاري  از سوي آنان داشته باشند. يزدي ها هم با كسب اين سه امتياز با دريانوردان هم امتياز شده و براي تصاحب قهرماني نيم فصل در هفته ششم جدال سختي در بوشهر پيش رو خواهند داشت ديداري كه مي تواند كانون توجهات جامعه فوتبال ساحلي كشورمان در هفته ششم ليگ برتر باشد.

 

   برنامه هفته ششم

از سوی کمیته فوتبال ساحلی کشور برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اعلام شد.

در هفته ششم مسابقات شاهد  دیدارهای جذاب و دیدنی در دوگروه شمال و جنوب خواهیم بود که نتایج این دیدارهای تاثیر بسیاری در جدول رده بندی مسابقات خواهد داشت. درگروه شمال ویژن تهران که صدر جدول را تا پایان هفته چهارم در اختیار دارد باید به انزلی رفته و در مقابل ملوان بندر انزلی صف آرایی نماید حضور ملی پوشان در جمع دو تیم می تواند بر جذابیت های این بازی بیافزاید.

در گروه جنوب نیز حساس ترین دیدار در بوشهر برگزار می گردد. درجایی که مردان کویر برای کسب پیروزی و در اختیار گرفتن صدر جدول باید به دیدار دریانوردان بوشهر رود. در فصل گذشته این دیدار به دلیل عدم حضور باشگاه گلساپوش برگزار نگردید و این باشگاه بنا به دلایلی حاضر شد جریمه نقدی و یک نتیجه سه بر صفر را به جان خریده ولی به بوشهر سفر نکند ولی حکایت این دیدار در این فصل و در هفته ششم با دیدار فصل گذشته فرق اساسی دارد و امیدواریم مسئولین و بازیکنان هردو باشگاه خوب و ریشته دار فوتبال ساحلی کشورمان بدور از تمام حواشی به فکر ارائه یک نمایش زیبا و دیدنی باشند. 

سایر دیدارهای هفته ششم به نوبه خود حساس و دیدنی هستند ولی حکایت این دو دیداری که به آن اشاره نمودیم با بقیه دیدارها کمی متفاوت می باشد. درهفته  ششم که همه دیدارهایش روز دوشنبه دهم تیرماه برگزار خواهد شد تیم ویژن هرمزگان به اصفهان می رود تا با شهرداری تیران بازی کند. ملوان بندر انزلی با ویژن تهران ، لسمان مروارید خزربا ایرمان سمنان، وحدت صنعت و کشاورزی مبارکه با جهان نژادیان آبادان و دریانوردان بوشهربا گلسا پوش یزد دیدار می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها