پس از ارزیابی سردبیران ورزشی رسانه ملی اتفاق افتاد

افتخار آفرینی جوان هرمزگانی در عرصه خبر و گزارش ورزشی



نویسنده: محمود رئیسی

گروه خبرهای ورزشی صداوسیمای مرکز خلیج فارس حائز رتبه برتر ارسال گزارش های فاخر ورزشی هرمزگان شد.
به گزارش صبح ساحل، پس از ارزیابی سردبیران ورزشی رسانه ملی، گروه خبرهای ورزشی هرمزگان به خبرنگاری و سردبیری مسلم کریمی، عنوان رتبه برتر ارسال گزارش های تاثیر گذار ورزشی را کسب کرد.
این ارزیابی از بین ۳۲ استان کشور صورت گرفت که استان هرمزگان با ارسال ۲۰ گزارش در کنار استان های مازندران،خوزستان، خراسان رضوی و کرمان عناوین برترین را کسب کردند.
مسلم کریمی خبرنگار و گزارشگر ورزشی صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: کسب موفقیت اخیر در ارسال گزارش های فاخر به شبکه های سراسری و اخذ رتبه عالی از سوی سردبیران خبر ورزشی کشور به تمامی همکاران پرتلاش خودم در صدا و سیمای مرکز خلیج فارس تبریک و شاد باش عرض میکنم.
وی افزود: بدون شک در مسیر موفقیت، افرادی هستند که همراه و همسو، با تو قدم های محکمی را برمی دارند که نتیجه یک کار گروهی، ارزش و جایگاه والای داشته باشد.
کریمی بیان داشت : تشکر خود را از تصویربردار خوبم روح الله رنجبر و همکاران معاونت خبر دارم که در کنار بنده حضوری سبز و دلگرم کننده داشتند.
خبرنگار و گزارشگر ورزشی صداوسیما مرکز خلیج فارس در ادامه گفت: نگاه ویژه سردبیران به استان ها کشور قابل تقدیر است که باید از حسین نژاد، قطنی باف و منظوری سردبیران خبر ورزشی تشکر و قدردانی کنم.
گزارش عدم ناکامی فوتبال هرمزگان،نداشتن دهکده ورزش های آبی ساحلی، تاثیر کرونا بر باشگاه های بدنسازی و ورزش هرمزگان، پیگیری مشکلات ملی پوشان مدال آور هرمزگان و معرفی ورزشکاران و رشته های ورزشی هرمزگان به کشور از مهم‌ترین گزارش های ارسالی گروه خبرهای ورزشی هرمزگان به اخبار شبکه های سراسری بود. مسلم کریمی با حضور در سازمان صداوسیما از سوی علی علوی مدیر کل امور استان ها سازمان صداوسیما مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها