استاندار هرمزگان:

مجازات هایی برای متخلفان پروتکل‌های بهداشتی در حال تدوین است



استاندار هرمزگان گفت: از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مجازات هایی برای متخلفان پروتکل های بهداشتی در حال تدوین است تا این مجازات ها موجب ضمانت اجرایی رعایت این دستورالعمل ها باشد.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی عصر یکشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با تاکید بر برخورد با متخلفان، اظهار داشت:تمام مدیران و مسئولان وظیفه دارند بر محیط کار حوزه خود نظارت دقیق و جدی داشته باشند تا پروتکلهای بهداشتی رعایت شود.

وی ادامه داد: در صورت عملکرد ضعیف مدیران در این خصوص ضمن تذکر جدی به آنان، برخورد قانونی نیز صورت خواهد گرفت.

استاندار هرمزگان بیان داشت: بازرسی ها و نظارت ها باید همچنان به صورت گسترده، منظم و مستمر تداوم داشته باشد و برگزاری هرگونه تجمع، از جمله مراسم های عروسی، ختم و دورهمی ها همچنان در سراسر هرمزگان ممنوع است.

وی ابراز داشت: برای نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در مبادی ورودی و خروجی، باید نماینده ثابت از سوی فرمانداری بندرعباس در مبادی ورودی و خروجی و حمل و نقل دریایی، هوایی و ریلی استان استقرار یابد تا در این خصوص کنترل جدی صورت گیرد

همتی تصریح کرد: برای اینکه ابتلا به بیماری کرونا همچنان کاهش یابد، رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار مورد تأکید است و مردم باید به دقت این موارد را رعایت کرده و نیز از تجمع ها جلوگیری کنند و سفرهای غیرضروری نداشته باشند و تا جایی که امکان دارد در خانه بمانند.

این مقام مسوول گفت: در تمامی محیط های کار و اشتغال از جمله ادارات، سازمان ها، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، کارگاه ها، پاساژها، بازارها و اصناف مختلف باید همچنان با دقت و جدیت تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شود و با تخلفات نیز برخورد خواهد شد.

همتی خاطرنشان کرد: از اهالی رسانه در استان هرمزگان به جهت اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی مناسب در مقابله با کرونا، تشکر و قدردانی می نمایم و شورای اطلاع رسانی استان، شورای هماهنگی روابط عمومی های هرمزگان، صداوسیما و سایر رسانه‌ها، روند آگاهی بخش و آموزش مردم در راستای رعایت توصیه ها را همچنان ادامه دهند و برنامه های نوین به مناسبت ماه های محرم و صفر نیز ارائه و تدوین شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها