در چهارمین روز از هفته دولت؛

۶ پروژه عمرانی در «رودان» به بهره برداری رسید



۶ پروژه عمرانی در چهارمین روز از هفته دولت با حضور سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در رودان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل، در چهارمین روز از هفته دولت با حضور سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان و فرماندار رودان ۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید. سعید ناجی در آئین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: در چهارمین روز از هفته دولت طرح توسعه برق شهرستان رودان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. وی افزود: با افتتاح این طرح قریب به ۱۴ هزار نفر از مردم رودان از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان ادامه داد: بازارچه دست‌فروشان رودان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام علی علیه‌السلام رودان با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، تکمیل توسعه ۴ کلاس در دبیرستان علامه امینی با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، تصفیه‌خانه شهرک صنعتی رودان با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۴۸ میلیون تومان و طرح آبرسانی به روستاهای دشت صفا و پشته گیش با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دیگر طرح عمرانی مورد افتتاح این روز در شهرستان رودان بود. ناجی تصریح کرد: در هفته دولت، ۶۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان در شهرستان رودان مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار گرفته است که ۳۴ پروژه در بخش مرکزی و شهر رودان، ۴ پروژه در بخش بیکاه، ۱۳ پروژه در بخش جغین و ۱۰ پروژه در بخش رودخانه افتتاح می‌شود. وی خاطرنشان ساخت: از این میان فصل آموزش با ۴ پروژه و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، فصل انرژی با ۱۲ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، فصل رفاه و تامین اجتماعی با ۲ پروژه و اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان، فصل بهداشت با ۱۴ پروژه و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، فصل مسکن، عمران شهری و روستایی با ۱۷ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و فصل صنعت با ۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان، طرح‌های شهرستان رودان را به خود اختصاص داده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها