رییس کمیته آب های آرام هیات قایقرانی هرمزگان خبر داد: 

برپای اردوی تیم قایقرانی بانوان هرمزگان در بندر انزلی



 رییس کمیته آب های آرام هیات قایقرانی هرمزگان  در خصوص برپایی این اردو به صبح ساحل گفت:  این اردو در بخش بانوان و با حضور ده قایقران دربندر انزلی آغاز شده است.
به گزارش صبح ساحل، سحر رضایی افزود: اردوی تیم قایقرانی  بانوان هرمزگان برای حضور موفق ورزشکاران هرمزگان در مسابقات کشوری وتست تیم ملی در انزلی برپا شده است. وی ادامه داد: کیانا کمال زاده ، ستایش شریفی ، فائزه سلیمانی، نرجس سالاری پور الهه اسلامی ، ایسنا ایلان داغی ، فاطمه ملیوار ، دیبا منصوری ، پریا رستمی و مینا عبدالهی نفرات حاضردراین اردو هستند.  وی بیان کرد: قایقرانان حاضر در اردوی آمادگی تیم  قایقرانی هرمزگان ، تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر  آرزو پاسلار به عنوان سرمربی و فاطمه فتاحی به عنوان  مربی بدنساز ادامه می دهند.
رییس کمیته آب های آرام هیات هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این اردو قایقرانان شایسته استان حضور دارند و امیدواریم که این قایقران بتوانند با موفقیت این اردو را به اتمام رسانده و در مسابقات کشوری که درپنجم مهرماه درتهران برگزار می شود مدال های خوشرنگ کسب کنند. رضایی خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی تیم قایقرانی هرمزگان تا ۲۹  شهریور ماه در شهرستان بندرانزلی استان گیلان ادامه خواهد یافت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها