شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران

شطرنجبازان هرمزگانی اول و دوم شدند 



نادر نوروزیان قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران در هرمزگان شناخته شد.
به گزارش صبح ساحل، سیزدهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران به میزبانی هرمزگان با زمان سه دقیقه و یک ثانیه پاداش با شرکت ۱۰ نفر از استان های تهران ، هرمزگان و فارس برگزار شد . در پايان این مسابقات نادر نوروزیان از استان هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد.  علیرضا عقیدتمند از استان هرمزگان دوم شد و حسین احترامیان از استان تهران عنوان سومی را کسب کرد. 

 شطرنج آنلاین مرکز استعداد های درخشان 

آریا مظفری با اقتدار قهرمان چهاردهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین مرکز استعداد های درخشان حقانی معرفی شد .
در این دوره از مسابقات که با حضور دانش آموزان متوسطه اول و دوم در مرکز شهید حقانی در پنج  دور برگزار شد  در پایان  آریا مظفری دانش آموز پایه نهم با کسب پنج امتیاز اول شد.  یاسان قربانی دانش آموز پایه هشتم با کسب چهار  امتیاز در مکان دوم ایستاد و محمد رضا قویدل دانش آموز پایه دهم تجربی با کسب سه امتیاز سوم شد. 
  
  شطرنجبازان هرمزگانی اول و دوم شدند 

 شطرنج زیر ۱۸ سال آزاد  به میزبانی بندرلنگه 

 عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج زیر ۱۸ سال آزاد  به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه به  پارسا رحیمی شهمیرزادی رسید. این دوره از مسابقات در هفت  دور به روش سوئیسی و با زمان چهار  دقیقه به اضافه یک  ثانیه افزایش زمان در ازای هر حرکت به صورت آنلاین برگزار شد و در پایان پارسارحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با ۶/۵ امتیاز  عنوان نخست را کسب کرد. ابوالفضل زندیه از ملایر با شش  امتیاز و پوئن شکنی بهتر دوم شد و محمدجواد میرزایی از ملایر با شش  امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جای سوم ایستاد.  
مهتاب وطنی مقدم از بیرجند و غزل گوهرچین از اهواز هر دو با چهار  امتیاز عنوان دو بانوی برتر این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
 
   شطرنجبازان هرمزگانی اول و دوم شدند 

 شطرنج آنلاین به مناسبت هفته تربیت بدنی

بردیا جهان تیغی قهرمان بیست و یکمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی شناخته شد . این دوره از مسابقات که با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان و معاونت توسعه ورزش بانوان با شرکت ۲۱ شطرنجباز دختر و پسر استان برگزار شد در پایان پنج  دور مسابقه بردیا جهان تیغی از کیش با کسب پنج  امتیاز اول شد. محمد متین خازنی پور از رودان با کسب چهار  امتیاز دوم و ثنا نصوری از پارسیان با کسب سه  امتیاز در جای سوم قرار گرفت.
   شطرنجبازان هرمزگانی اول و دوم شدند 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها