رئیس هیات ووشو هرمزگان :

امیدواریم روزی ووشو المپیکی شود



رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان  اظهار داشت: ووشو در بخش تالو یکی از رشته‌هایی بود که مجوز فعالیت در ایام کرونا را گرفت اما خانواده‌ها هنوز با توجه به نگرانی‌های شیوع این بیماری، فرزندان خودشان را به باشگاه‌ها نمی‌فرستند.
به نوشته روزنامه صبح ساحل، علیرضا بهرمن افزود: قهرمانان ما تمرینات خودشان را آغاز کرده‌اند و سانداکاران نیز در فضای باز نیز فعالیت خود را از سر گرفته‌اند اما هم‌چنان مراعات مردم موجب شده تا هنوز این رشته‌ها آن طور که باید فعالیت‌شان آغاز نشود. رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان  گفت: برای ایام کرونا دوره‌های آموزشی ویژه‌‌ای بر بستر فضای مجازی برنامه‌ریزی شده که اکنون در حال انجام است و این روال فعل ادامه پیدا می‌کند.وی بیان داشت :  فدارسیون ووشو ایران به‌عنوان یکی از فدراسیون‌های موفق و بابرنامه در ایام کرونا انتخاب شد و از سوی «گوائو ژنگ ون» رئیس فدراسیون جهانی ووشو که وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک چین نیز محسوب می‌شود، مورد تقدیر قرار گرفت. وی تصریح کرد: امیدواریم این ویروس منحوس از کشورمان و جهان رخت بر بندد و بتوانیم در بستر حقیقی شاهد حضور ورزشکاران در میادین مختلف باشیم.
سرمربی تیم ملی ووشو(تالو) جوانان ایران عنوان داشت: در بخش تالو، نوجوانان و جوانان بسیاری به شکل مجازی در رویدادهای قهرمانی کشور شرکت کردند به این صورت که از فرم‌هایشان فیلم‌ها تهیه و به فدراسیون ارسال شد که بدین روش در نظر داریم مسابقات استانی هم در بخش آقایان و بانوان برگزار کنیم.بهرمن افزود: امیدواریم روزی ووشو المپیکی شود و شاهد درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک باشیم چراکه در سطح آسیا و دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان گفت: هفت سال است که جام اصلی ووشو هرمزگان را به نام شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کردیم و این مسابقات هر ساله بین ۱۰  تا ۲۰ دی برگزار می‌شد که متأسفانه سال گذشته این سردار دلاور کشورمان را از دست دادیم و ایشان به خیل شهدای وطن‌مان پیوستند.
بهرمن ادامه داد: امسال هم امیدواریم بتوانیم در آن مقطع زمانی، مسابقات بزرگ و ویژه‌ای را به نام این شهید بزرگوار برگزار کنیم. وی در خصوص جمعیت ووشو هرمزگان افزود: سال گذشته بیش از ۲۷۰۰  ورزشکار سازمان‌یافته داشتیم و باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پساکرونا داشته باشیم چراکه امسال کرونا باعث شد بسیاری از ورزشکاران چون به باشگاه نمی‌آیند به‌همین منظور بیمه ورزشی هم دریافت نکرده‌اند و لذا امسال ضربه زیادی از ناحیه کرونا به ورزش وارد شد. رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان در خصوص اینکه به‌نظر می‌رسد حلقه هیأت ووشوی هرمزگان محدود است، آیا این‌طور نیست ، گفت: ووشو ورزش بزرگی است که در هرمزگان متعلق به همه جوانان استان است و ما هرگز دامنه این رشته را در استان محدود نکردیم و حتی در یک مقطعی در سال ۸۷  پدر بنده که خودش از پیشکسوتان داوری ووشوی استان محسوب می‌شود و آن زمان رئیس کمیته داوران هیات هم بود را به‌دلیل اشتباه سهوی در یک داوری مسابقات استانی، از سمتش عزل و در جلسه کمیته انضباطی، دو سال از داوری محروم کردم و ذره‌ای در این زمینه‌ با کسی مماشات ندارم.
  سرمربی تیم ملی ووشو(تالو) جوانان ایران اضافه کرد: اجرای قانون سخت است و تاوان دارد، از همین رو افراد زیادی چه شاگردان و یا اعضای هیأت از من ناراحت شده‌اند و بعضا مرا ترک کرده‌اند و گاهی هم به دشمنی کاذب تبدیل شده است اما به راهم که همان اجرای دقیق قوانین است ادامه خواهم داد. بهرمن در ادامه  اظهار داشت: چندین سال در زمینه فعالیت‌های فرهنگی در رشته ووشو سعادتی نصیب‌مان شد تا بتوانیم در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی حضور پیدا کنیم و فعالیت‌های فرهنگی همیشه بخش جدایی‌ناپذیر فعالیت‌های ما در این رشته است. 
رئیس هیأت ووشو استان هرمزگان گفت: افتخار می‌کنم که سرآغاز فعالیت ووشو در خانه ووشو را با ایام محرم آغاز کردیم و ما در خانه ووشو با همراهی‌های  عبدالرضا بنی‌نعیم، ۱۰  روز تمام هیأت عزاداری آقا امام حسین(ع) به پا کردیم و این حرکت تا به امروز نیز ادامه داشته است.
 بهرمن در پایان از مسؤولان فدراسیون ووشو، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس نیز به‌ واسطه همکاری با هیأت استان تقدیر و تشکر کرد و افرود: لازم می‌دانم از یک دوست  تقدیر کنم، و آن شخص کسی نیست جز مهدی علی‌نژاد معاون ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، چراکه طی این سال‌ها برایم سنگ تمام گذاشت و تا زنده هستم از یاد  نخواهم برد.  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها