سقوط قیمت دلار به کانال 24هزار تومان



آخرین پیگیری‌ها از بازار ارز نشان می‌دهد که در آخرین معاملات امروز، قیمت دلار به کانال 24هزار تومان نیز رسیده است.

ساعتی پیش جو بایدن به عنوان برنده انتخابات آمریکا اعلام شد. خبری که تاثیر آن بر بازارها از اکنون قابل مشاهده است. بازار امروز را در حالی به پایان برد که قیمت طلا، سکه و دلار سیر نزولی را نسبت به روز گذشته تجربه کردند.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۹۵۰ (یک هزار و نهصد و پنجاه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۱ درصدی داشته است. قیمت طلا امروز پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۶.۶۴ درصدی، از ۱,۲۱۹,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و نوزده هزار) تومان به ۱,۱۴۳,۲۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و سه هزار و دویست ) تومان رسید.

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۶.۶۱ درصدی، از ۵۲۸,۹۰۰ (پانصد و بیست و هشت هزار و نهصد ) تومان به ۴۹۶,۱۰۰ (چهارصد و نود و شش هزار و یکصد ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به 24499  تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۹.۳۲ درصدی داشته است. یورو در بازار آزاد امروز به 28 هزار و 893 تومان رسید.  در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۹۳ تومان کاهش، ۲,۹۰۳ (دو هزار و نهصد و سه ) تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا امروز با کاهش ۴.۸۴ درصدی، از ۲۰,۷۲۲ (بیست هزار و هفتصد و بیست و دو ) تومان به 19هزار و950 تومان رسید.همچنین دلار استرالیا با کاهش ۸.۵۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۸,۹۰۴ (هجده هزار و نهصد و چهار ) تومان معامله شد. در بازار امروز دینار عراق با ۳ تومان کاهش، ۲۴ (بیست و چهار ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه امامی به 12,300,000 (دوازده میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به دو روز پیش، کاهش ۶.۵۱ درصدی داشته است. نیم سکه، امروز به ۶,۸۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۵.۸۹ درصدی داشته است.ربع سکه امروز با کاهش ۱۰.۶۳ درصدی، از ۵,۲۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست هزار) تومان به ۴,۷۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید.همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به ۲ روز پیش، ۲,۷۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها