اتمام روکش آسفالت محور روستایی قلات پایین تازیان



یوسف عابدینی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از اتمام عملیات روکش آسفالت محور روستایی قلات پایین دهستان تازیان، شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اعلام اینکه روکش آسفالت محور روستایی قلات پایین تازیان به اتمام رسیده است افزود: طول این محور پنج كيلومتر   می باشد و مورد بهره برداری مردم عزیز دهستان تازیان بخش مرکزی بندرعباس و سایر کاربران جاده ای قرار می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه، رشد روستايي به مثابه راهبردی با اهميت براي تامين نيازهاي اساسي و توزيع بهينه منافع ناشي از توسعه ملي است، اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه روکش آسفالت مسیر فوق با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استاني انجام شده است.

یوسف عابدینی افزود: عملیات روکش آسفالت پروژه مذکور در محور تازیان – سه راهی کهورستان شامل، دو هزار و 800 متر راه روستای قلات پایین، یک هزار و 200 متر روستای محمد شمسی و هزار متر راه روستای محمد آباد، در مدت زمان  9 روز اجرا گردید و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 100 درصد به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان ساخت: توجه ويژه به روستاها و برنامه ريزي براي توسعه و نگهداری راههای روستايي، موجب ماندگاري جمعيت مولد به ويژه جوانان و نوجوانان در اين مناطق شده و جامعه را از پيامدهاي مهاجرت، حاشيه نشيني، مشاغل كاذب، فقر و آسيب هاي اجتماعي مي رهاند.

عابدینی با تاکید بر اینکه نگهداری از محورهای مواصلاتی استان با تلاش های مجموعه راهداری در حال انجام می باشد ابراز داشت: وظیفه ساخت و توسعه راه‌های روستایی و اعتبارات این حوزه نیز از اوايل سال 99 به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده است که این اقدام با هدف ایجاد انسجام تشکیلاتی و مدیریت یکپارچه در ساخت و نگهداری شبکه راه‌های روستایی صورت گرفته و علاوه بر اتمام پروژه های متعدد در استان، تلاش هاي مطلوبی نیز براي توسعه این مناطق كليد خورده است.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها