آگهی فراخوان مزایده عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم



محل اجرای موضوع مزایده اراضی 102 منطقه آزاد قشم در بندر شهید رجایی – شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم
مهلت دریافت اسناد مزایده متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند از تاریخ 4/04/1403 تا پایان وقت اداری مورخ 13/04/1403 با مراجعه به سایت سازمان منطقه آزاد قشم و یا به واحد حقوقی و امور قراردادهای شرکت نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند.
 - آدرس الکترونیکی: www. Qeshm.ir
مهلت و محل تسلیم پیشنهادات مزایده متقاضیان باید پیشنهادات خود را از تاریخ 14/04/1403 تا ساعت 14:00 روز شنبه مورخ 23/04/1403 در دفتر مرکزی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم واقع در بندر بهمن قشم تحویل دهند. 
جلسه توضیح اسناد و توجیه و بازدید محل اجرای کار مزایده‌گران موظف به شرکت در جلسه توضیح اسناد و توجیه و بازدید محل اجرای کار که در ساعت 10:00 روز شنبه  مورخ 09/04/1403 تشکیل می‌شود، حضور بهم رسانند.
تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار مزایده‌گر باید مبلغ 56.786.086.000 ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به صورت ضمانتنامه بانکی 
الف- شرایط الزامی متقاضیان  شرکت در مزایده :
1-ارائه گواهی عدم بدهی انباشته شرکت/ سهامدار (با حداقل سهام 20 درصد بر اساس صورتهای مالی حسابرسی شده) از سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان منطقه آزاد قشم 
2-عدم وجود قرارداد فسخ شده شرکت / سهامدار (با حداقل سهام 20 درصد بر اساس صورتهای مالی حسابرسی شده) در سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان منطقه آزاد قشم  طی 10 سال گذشته 
3-داشتن مجوز تخلیه و بارگیری و یا پروانه راهبری پایانه های بندری کالا از سازمان بنادر و دریانوردی یا سازمانهای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و سازمان منطقه آزاد قشم الزامی می باشد.
4-داشتن گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کار و امور اجتماعی 
5-عدم وجود پروژه های سرمایه گذاری ناتمام و یا نیمه کاره در سازمان منطقه آزاد قشم که به پیشرفت فیزیکی 100 درصد (مطابق اعلام مدیریت فنی و مهندسی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم) نرسیده باشد. 
6-هزینه انتشار آگهی مزايده به عهده برنده مزايده ، می باشد.
7- سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مزايده مندرج است.
ب- شاخص های ارزیابی و امتیازدهی به متقاضیان :
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها