بنادر مسافربری بندرعباس به مناسبت رژه دریایی به طور موقتی تعطیل می شود



مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: به مناسبت  فراررسیدن ۲۲ بهمن ماه و انجام رژه دریایی همزمان با رژه خودرویی در استان بنادر مسافری مرکز استان هرمزگان فردا چهارشنبه به حالت «تعطیلی موقت» درآمده و خدمات از ساعت ۱۱ صبح به بعد صورت می پذیرد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی رضا محمدی کرجی ران، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمندانه  انقلاب اسلامی  از تعطیلی  موقت  بنادر مسافری مرکز استان از ساعت شش صبح فردا چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه  خبر داد و گفت: به دلیل برگزاری انجام رژه شناورها  همزمان با رژه  خودرویی ارائه خدمات در بنادر مرکز استان از ساعت ۱۱ صبح  به بعد صورت می پذیرد.
وی افزود: برهمین اساس، محدودیت ترددهای دریایی شناورهای مسافری در مسیر بندرشهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم، هرمز و بالعکس، فردا از نخستین ساعات صبحگاهی آغاز و تا ساعت ۱۱ صبح ادامه خواهد داشت.
به گفته محمدی کرجی ران در ساعت تعطیلی موقت بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران(بندر شهید حقانی) با در نظر گرفتن محدودیت های اعمالی از سوی ستاد استانی  مبارزه با کرونا قشموندان می‌توانند از مسیر بندرعباس(پل به لافت) رفت و آمد کرده و هیچ گونه خدماتی به گردشگران و مسافران  غیربومی در بنادر یاد شده ارائه نمی شود.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها