پادشاه عمان:

تصاویر نقض‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی در رسانه‌ها منتشر می‌شود



در اقدامی کم سابقه کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را در عمان رعایت نمی‌کنند به دستور پادشاه این کشور علاوه بر مجازات زندان، تصاویرشان نیز در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از اعتماد آنلاین، پادشاه عمان روش سختگیرانه ابداعی خود را برای الزام مردم جهت پایبندی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی اجرا کرد تا از این پس علاوه بر مجازات زندان تصاویر آن‌ها را هم در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

دادستانی کل عمان در صفحه خود در فضای از انتشار تصاویر هشت شهروند این کشور از جمله ۲ زن به دلیل نقض شیوه‌نامه‌های فاصله‌گذاری و مقابله با شیوع ویروس کرونا علاوه بر مجازات نقدی و تحمل زندان، در رسانه‌های گروهی خبرداد. 

بر اساس اطلاعیه دادستانی عمان، تصاویر و مشخصات این هشت شهروند بعد از مجرم شناخته شدن در ۲ دادگاه بدوی در زمینه عدم پایبندی به قرنطینه علاوه بر تحمل ۶ ماه زندان و پرداخت ۵۰۰ ریال عمان (۱۹۲ دلار) جریمه نقدی، در اختیار رسانه‌های عمومی قرار گرفته تا تمام مردم از جرم آنها مطلع شوند.

عمان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا از چند روز پیش ممنوعیت فعالیت‌های تجاری را در تمامی نقاط این کشور بین ساعت‌های هشت شب تا پنج صبح اعمال می‌کند. بیش از دوماه از آغاز واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در این کشور می گذرد در مرحله اول واکسن به کارکنان بهداشت، سالمندان و افراد دارای بیماری مزمن تزریق شده است. عمان ششمین کشور عربی است که پس از امارات، بحرین، عربستان سعودی ، کویت و قطر واکسیناسیون عمومی را آغاز کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها