۱۸۸ نفر برای انتخابات شورای روستاها در قشم ثبت نام کردند



فرماندار قشم گفت گفت: ۱۸۸  نفر برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستایی بخش‌های حرا، شهاب و مرکزی قشم ثبت نام کردند.

به گزارش صبح ساحل، علیرضا نصری روز جمعه  افزود: با گذشت چهار روز از زمان ثبت‌نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا، نام ۱۰۸ کاندیدا در بخش مرکزی قشم، ۵۴ داوطلب در بخش حرا و ۲۶  نفر در بخش شهاب این شهرستان ثبت شد.

وی ادامه داد: از تعداد کل نامزدهای ثبت‌نام شده تاکنون، ۱۸۱ نفر را آقایان و هفت نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

فرماندار قشم تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۲، ۵۳ و ۲۶ کاندیدای آقا به ترتیب در بخش‌های مرکزی، حرا و شهاب قشم ثبت نام خود را قطعی کردند.

وی اظهار کرد: ۶ بانو در بخش مرکزی و یک بانو نیز در بخش حرا تاکنون در این دوره از انتخابات شوراهای روستایی شرکت کرده‌اند.

نصری افزود: بانوان شهرستان قشم با حضور خود در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی روستایی می‌توانند مانند همیشه حضور موثر خود را در ایفای نقش‌های اجتماعی محوله به اثبات برسانند.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها