پایان کارآزمایی بالینی واکسن کرونای پاستور در هرمزگان/ تمامی سهمیه واکسن بندرعباس تزریق شد



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تمامی سهمیه سه هزار دوز واکسن ایران - کوبا در بندرعباس به داوطلبان تزریق شد و نتیجه آن بیش از دو ماه دیگر و پس از تزریق دوز دوم اعلام می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به پایان نام نویسی در مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایران-کوبا و استقبال خوب مردم بندرعباس از این واکسن عنوان کرد: تمامی سهمیه سه هزار دوز واکسن ایران - کوبا در بندرعباس به داوطلبان تزریق شد و نتیجه آن بیش از دو ماه دیگر و پس از تزریق دوز دوم اعلام می‌شود.

نوروزیان گفت: داوطلبان نام نویسی کرده در این کارآزمایی بالینی که به هر دلیلی امکان تزریق نیافتند در زمان واکسیناسیون عمومی توسط این واکسن در اولویت قرار می‌گیرند.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: طی روز گذشته(۲۸ اردیبهشت ماه)، ۴ نفر دیگر بر اثر ابتلای به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

وی با بیان اینکه امروز نیز ۱۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند، اظهار کرد: اکنون در مجموع ۴۲۱ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند و از مجموع بستری ها، ۶۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها