لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس سه امتیاز شیرین را از دست داد



در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس در دیدار خانگی به دیدار  نفت و گاز گچساران رفت.‌

 

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار نفت و گاز گچساران رفت. 
شهرداری بندرعباس تا پایان هفته نوزدهم با کسب ۲۲ امتیاز در رده دهم و نفت و گاز گچساران با کسب ۱۵ امتیاز در رده آخر جدول رده رده‌بندی گروه الف قرار گرفته بودند. نارنجی پوشان شهرداری که می دانستند سه امتیاز این بازی خانگی چقدر برایشان ارزشمند است از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی شروع کردند.
شاگردان حسن اشجاری در ۴۵ دقیقه نیمه نخست بازی را کاملا در اختیار داشتند اما هرچه تلاش کردند نتوانستند دروازه تیم آبی پوش نفت و گاز گچساران را باز کنند.

 

شهرداری بندرعباس سه امتیاز شیرین را از دست داد

 
تیم گچساران هم که انکار آمده بودند از این بازی حداقل یک امتیاز را بگیرند با ارائه یک بازی کاملا دفاعی و اتلاف وقت های زیاد در نیمه نخست به خواسته خودشان رسیدند. با شروع نیمه دوم نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس بازی هجومی خودشان را روی دروازه آبی پوشان گچسارانی ادامه دادند تا به راحتی سه امتیاز این دیدار را از دست ندهند. جهانبخش خبر که در نیمه دوم به جای قلم آرا وارد میدان شد با نفوذ های خودش خط دفاعی گچساران را آزار داد. دقیقه ۸۰ بازی بود که شهرداری مزد زحمات خود را گرفت و روی یک سانت دقیق داخل محوطه جریمه جهانبخش خبر قفل دروازه گچساران را باز کرد.
این نتیجه تا پایان نود دقیقه باقی نماند و در دقیقه ۲+۹۰ روی یک ضربه سری که محمد طهماسبی زد بازیکن جانشین تیم نفت و گاز گچساران زد دروازه شهرداری بندرعباس باز شد تا بازی یک یک مساوی به پایان برسد و شهرداری سه امتیاز شیرین را از دست بدهد.
شهرداری بندرعباس با این مساوی  ۲۳ امتیازی شد و به رده نهم جدول رده‌بندی گروه اول آمد.در این بازی برای شهرداری بندرعباس حبیب حبیب پور،  فواد نجاهی زاده، علی خبر، (سبحان سحر خیز) هادی دهقانی،(حسین محمدی) علیرضا اسلامی،(معین رنجبریان ) مهدی سرداری فر، امیر قلم آرا،(جهانبخش خبر) پویا عزیز پور، سامان فرجام، شایان عباسپور (حسین افرا زاده) و حبیب افرا با هدایت حسن اشجاری بازی کردند. برای تیم نفت و گاز گچساران که هدایت آن را اصغر طالب نسب بر عهده داشت محمد مهدی پور، روزبه آروانه، اشکان احمدی، احمد محمدیان پور، سینا مهدی زاده، ،( محمد طهماسبی ) علیرضا صفا یی نژاد، علی انصاری ، مهدی دلاورزاده ، علی دبیایی زاده، فرشید فکور نیک(مهران کریمی) و فرشاد عبدالهی فر بازی کردند.

 

شهرداری بندرعباس سه امتیاز شیرین را از دست داد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها