رئیس جمهور باید شجاع باشد؛ مطالبه اول مردم بحث اقتصاد و معیشت است


نویسنده: صبح ساحل

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه همه کاندیدا خوب هستند اما مردم بهترین را انتخاب می کنند،گفت: کشور باید به اهلش واگذار شود. رئیس جمهور ما باید یک فرد شجاع باشد. چرا که نماینده مردم و ملت شجاع است. رئیس جمهور باید دوست و دشمن را خوب تشخیص دهد چرا که امروز جمهوری اسلامی دشمن فراوان دارد. امروز مطالبه مردم بحث اقتصاد کشور و معیشت مردم است.

به گزارش صبح ساحل، "محمد عبادی زاده" در طرح رسانه‌ای دعوت و جشن انتخابات هرمزگان گفت: مسئله‌ی انتخاب در نظام جمهوری اسلامی یکی از اصول مهم و مترقی در قانون اساسی است. صحه گذاشتن به آرا مردم و افکار عمومی مردم و مشارکت دادن انها در سرنوشت خودشان یکی از چیزهایی است که در نظام جمهوری اسلامی دیده شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زمانی که سنگ بنای جمهوری اسلامی ایران را پایه گذاری کردند، اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد، اضافه کرد: در مکتب حیات بخش اسلام همیشه آرا مردم به عنوان عامل اصلی مقبولیت جامعه و پذیرش حاکمان توسط مردم، مورد توجه قرار گرفته است. حتی در حاکمیت امیرالمومنین این را شاهد بودیم.

عبادی زاده گفت: مردم ما در این سال ها توجه داشتند که شورای نگهبان از مجموعه افرادی که ثبت نام میکند افراد صالح را احراز صلاحیت میکند. در واقع شورای نگهبان انتخاب سالم میکند مردم انتخاب اصلحه می کنند و این متفاوت است. مردم ما بهترین‌ها را انتخاب می کنند. طبیعتا ما در این مسئله اگر به فرمایشات رهبر و امام مراجعه کنیم تکلیف ما را در انتخاب اصلح روشن کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران شجاعت خودش را به رخ جهان کشیده بنابراین رییس جمهور نیز باید شجاع باشد، اضافه کرد: یک رییس جمهور باید اداره کشور را بلد باشد. ما درکشور بیش از آن چیزی که به یک متخصص در یک رشته نیاز داشته باشیم به یک مدیریت خوب نیاز داریم. رییس جمهور باید
توانمندی اداره کشور و جمع کردن متخصصان را داشته باشد.

عبادی زاده با تاکید بر اینکه کشور ایران امروز درپیچ تاریخی قرار دارد، گفت: دغدغه امروز مردم ما معیشت و  سفره مردم است. طبیعتا انتظار مردم رفع مشکل رونق تولید و معیشتشان است. امروز اولویت مردم و مقام معظم رهبری رفع مشکل اقتصاد کشور و معیشت مردم است. یکی از معیارهایی که از همه مهمتر است تقوای رییس جمهور یک کشور است چرا که بودجه کشور به دست رییس جمهور است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: امروز ما به یک رییس جمهور مقتدر درعرصه بین المللی و داخلی نیازداریم، فردی که بتواند رضایت مردم را جلب کند. رییس جمهور باید به پشتوانه رای مردم از حقوق ملت دفاع کند و این با حضور مردم و مشارکتشان در پای صندوق های رای میسر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها