رئیس هیات گلف بندرخمیر

زمین مینی گلف به زودی راه اندازی می شود



زمین مینی گلف بندرخمیر همزمان با سایر پروژه های ورزشی شهرستان راه اندازی می شود.

  

به گزارش صبح ساحل،  خاطره ملایی پلی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن ارائه عملکرد هیات گلف شهرستان گفت: به دلیل نبود زیرساخت در شهرستان توانایی تشکیل تیم های ورزشی را در رشته مینی گلف نداریم اما با همکاری هیات گلف هرمزگان و حمایت های کم نظیر اداره ورزش شهرستان به زودی زمین مينی گلف شهرستان راه اندازی می شود.
وی افزود: در صورتی که زمین در زمان مناسب افتتاح شود  اقدام به تشکیل تیم ها خواهیم کرد و با بهبود شرایط کرونا اولین دوره مسابقات را برگزار خواهیم کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بندرخمیر نیز تصریح کرد: با وجود شرایط فعلی کشور و به دنبال آن استان و شهرستان و شرایط حاد کرونایی برخی از پروژه ها با تاخیر و یا به کندی ساخته می شود.
یونس برهم با اعلام این که  تمام پروژه ها تکمیل خواهد شد اما با زمانبندی متفاوت گفت: با توجه به استقبال خوبی که از این ورزش شده است امیدواریم بتوانیم همزمان با سایر پروژه های ورزشی شهرستان زمین های مینی گلف را راه اندازی نماییم. برهم در پایان ضمن قدر دانی از ورزشکاران بندر خمیر بیان کرد: ما در زمان کرونا هیچ پروژه ای را متوقف و یا از دستور کار خارج نکردیم منتها در زمان بندی ها تجدید نظر شد که با یهبود اوضاع قطعا نتیجه مطلوب تری را شاهد خواهیم بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها