با اعلام‌ باشگاه فولاد هرمزگان

سرمربیان تیم های پایه فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی معرفی شدند



 ازسوی باشگاه فولاد هرمزگان، سرمربیان تیم های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی رده های پایه آقایان و بانوان معرفی شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، دادخدا میری از مربیان برجسته استان به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۱ سال این باشگاه و عباس براهویی از بازیکنان سابق آلومینیوم المهدی در لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۹ سال معرفی شدند.
منصور اسکندری از بازیکنان منتخب استان و تیم تربیت بندرعباس سرمربی تیم زیر ۱۷  سال و رضا پورارژنگی نیز به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۵ سال این باشگاه فعالیت خود را آغاز کردند. هدایت تیم زیر ۱۴ سال به امیر غله بانی و تیم زیر ۱۳ سال نیز به سعید رهرو بازیکن سابق تیم آلومینیوم المهدی در لیگ برتر فوتبال کشور سپرده شد.
عمار ایل زاده سرمربی تیم زیر ۱۲ سال و جعفر غلامی سرمربی تیم زیر ۱۱ سال و اسحاق رسولی نیز سرمربی تیم زیر ۱۰ سال این باشگاه معرفی شدند. در بخش بانوان نیز لیلا یوسفی مربی با تجربه استان هدایت تیم زیر ۱۶ سال را پذیرفت و فاطمه یگانه نیز هدایت تیم زیر ۱۴ سال را بر عهده گرفت. هدایت  تیم زیر ۱۲ سال این باشگاه در بخش بانوان به فاطمه معماری و تیم زیر ۱۰ سال به نیلوفر رفیعی و هستی ناصری سپرده شد.  هدایت تیم فوتسال نونهالان را محمد حمزه پور، نوجوانان را محمود حمزه پور و جوانان و امید را محمدرضا کهوری و هدایت تیم فوتبال ساحلی امید و جوانان بر عهده  بهروز سلطانی می باشد‌.
سرمربیان انتخاب شده برای تیم های رده های سنی فولاد هرمزگان برای فصل ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ انتخاب شده اند.
خبر دیگر از باشگاه فولاد هرمزگان این که این باشگاه برای جذب بازیکنان تیم بزرگسال خود فراخوان اعلام کرده است و تست گیری از بازیکنان ۲۲ تا ۲۵ جهت حضور در مسابقات کشوری  به زودی انجام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها