راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون هلال احمر در هرمزگان



مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: نخستین مرکز واکسیناسیون تجمیعی این جمعیت در مدرسه شهدای صنعت نفت شهرک امام رضا (ع) بندرعباس فعالیت خود را آغاز کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، مختار سلحشور روز دوشنبه در حاشیه آغاز بکار این مرکز افزود: همه امور پذیرش و ثبت اطلاعات مراجعه‌کنندگان به مرکز واکسیناسیون توسط نیروهای جمعیت هلال احمر و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر از شروع بحران کرونا تاکنون با تمام ظرفیت جهت پیشگیری و حمایت اقدام کرده و طرح‌هایی همچون تهیه و توزیع بسته معیشتی و بهداشتی، طرح ناظران سلامت، نذر سلامت و آمران سلامت را اجرا کرده است.

سلحشور بیان کرد: جمعیت هلال احمر هرمزگان با تمام ظرفیت و تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و تمام تلاش خود را برای کاهش مشکل‌های مردم بکار می‌برد.

 

 

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تاکنون یک میلیون و 20هزار و 610دوز واکسن کرونا به 700هزار و 43نفر در استان تزریق شده است. از این تعداد، 700هزار و 43دوز اول و 320هزارو 454دوز دوم تزریق شده است. تعداد 320هزار و 454 نفر نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده و به طور کامل واکسینه شده‌اند. همچنین 113دوز واکسن یادآور تزریق شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها