واکسیناسیون ۵۹۰ معلم در جزیره کیش



رییس اداره آموزش و پرورش کیش گفت: در روند واکسیناسیون فرهنگیان تا کنون ۵۹۰ نفر از معلمان جامعه هدف این طرح در جزیره واکسن کرونا را دریافت کردند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، پرویز حیدری راد با بیان اینکه واکسینه شدن ۷۱۳ نفر از فرهنگیان جزیره علیه ویروس کرونا از ۱۶ مرداد آغاز شده است اظهار داشت: تا کنون ۸۳ درصد از این افراد شامل ۵۹۰ نفر واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: ۱۲۳ فرهنگی باقی مانده از این طرح به دلیل ابتلا به کرونا، داشتن علایم و یا حضور نداشتن در جزیره موفق به دریافت واکسن خود نشده اند که با همکاری مرکز توسعه سلامت روند تزیرق این فراورده دارویی به آنان ادامه دارد.

حیدری راد افزود: تنها چند روز تا پایان دریافت دژ اول واکسن باقی مانده به همین دلیل به معلمان توصیه شده در صورت داشتن شرایط دریافت واکسن در این فرصت نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: واکسیناسیون فرهنگیان در این جزیره همزبان با سراسر کشور به منظور تامین سلامت دانش آموزان و معلمان اجرا می شود که جامعه هدف شامل ۶۶۳ معلم و ۵۰ نیروی خدماتی و راننده شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی هستند.

 

تا کنون ۳۵ هزار نفر در نوبت اول و ۱۲ هزار نفر در نوبت دوم دُز واکسن خود را دریافت کردند و براساس آمار تجمیعی بیش از ۴۷ هزار نفر در مجموع دو دُز واکسینه شده اند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تا پنج مهر تزریق نوبت اول واکسن در کیش به پایان خواهد رسید.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۸شهریور (آخرین تاریخ آمار ارایه به رسانه ها) در این جزیره حدود هشت هزار و ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است.

این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است.

در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها