اموال و دارایی مسئولان شفاف سازی می‌شود



کیومرث سرمدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم قید محرمانگی اموال مسئولان باید برداشته شود چرا که اگر اموال مسئولان از طریق شرعی و قانونی کسب شده هیچ نگرانی و ملاحظه ای وجود ندارد.

 

به گزارش صبح ساحل، وی با بیان اینکه معتقدم قید محرمانگی اموال مسئولان باید برداشته شود، تصریح کرد: معتقدم مردم ولی نعمت ما هستند و اگر اموال مسئولان از طریق شرعی و قانونی کسب شده هیچ نگرانی و ملاحظه ای ندارد و اتفاقا عمیقا معتقدم که این کار به افزایش اعتماد ملی می انجامد و مردم متوجه می شوند که خیل عظیمی از مدیران نظام شرافتمند و سالم زندگی می کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظام اسلامی با برخوردهای جدی در دو سال اخیر با دانه درشت ها ثابت کرده که پتانسیل حذف خائنین به ملت را به خوبی دارا است.

         

چندی پیش مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس در رابطه با «محرمانه بودن اموال و دارایی مسئولان» گفته بود که : هیج کجای دنیا اطلاعات شخصی یک فرد را به شخص دیگر نمی‌دهند. اطلاعات من را باید حاکمیت بداند اما اینکه اطلاعاتم را به کسانی دیگر بدهند درست نیست، کجای دنیا چنین کاری را کرده‌اند. این نظر با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه شد.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها