آگهی مزایده اموال غیر منقول اسناد رهنی



تمامی ششدانگ یک باب  مغازه به مساحت یکصد وهشتاد وشش متر مربع با حدود اربعه: شمالا به طول  سه متر درب و دیواری است به حریم خیابان شرقا در  دو قسمت  اول به طول چهل سانتی متر  دوم  متمایل به شمال به طول بیست وچهار متر و پنجاه سانتی متر هر دو قسمت دیواری است به شارع جنوبا به طول هشت متر وهفتاد سانتی متر دیواری است به شارع غربا در سه قسمت اول متمایل به جنوب به طول هفت متر وهفتاد ونه سانتی متر دیواری است اشتراکی با کارگاه مصالح فروشی حیدری پلاک چهارصد وپنجاه وهفت فرعی از شصت وشش اصلی دوم به طول ده متر وهشتاد سانتی متر متمایل به جنوب دیواری است اشتراکی طول هفت متر و هفتاد سانتی متر به زمین باز جنوبا در دو قسمت که قسمت اول آن غربی است اول دیواری است به طول سه متر و چهل و هفت سانتی متر به اراضی باز دوم دیواری است به طول دوازده مترو پنجاه و نه سانتی متر به اراضی باز غربا دیواری است به طول هجده متر و پنجاه و هفت سانتی متر به کوچه حقوق ارتفاقی ندارد . دارای پلاک دویست و سی و پنج فرعی از چهارده اصلی واقع در حاجی آباد روستای گنج قطعه یک بخش هفت بندرعباس موضوع سند مالکیت تعویضی بشماره چاپی 238218 سری د سال 91 به نام محمود ماندگاری فرزند خورشید ثبت و صادر گردیده است و سپس برابر خلاصه سند رهنی شماره 13954 مورخه 19/12/1394 تنظیمی در دفترخانه اسناد رسمی شماره 71 حاجی آباد در رهن بانک کشاورزی شعبه حاجی آباد قرار گرفته و بعلت عدم پرداخت بدهی توسط بدهکار پرونده (محمود ماندگاری) در قبال مبلغ پانصد میلیون ريال بابت اصل طلب و مبلغ بیست و پنج میلیون ريال بابت حقوق دولتی متعلقه اجرائیه تحت پرونده اجرائی به شماره کلاسه 9700173 تشکیل و حسب تقاضای بستانکار طی نامه وارده بشماره 139905023120001213 مورخه 01/11/1399 ملک مذکور توسط کارشناس رسمی دادگستری طی صورتجلسه ارزیابی اموال به شماره 140005023120000259 مورخه 24/03/1400 به مبلغ یک میلیارد و یکصد و سی و پنج میلیون و ششصد  و هفتاد و دو هزار ريال به شرح ذیل ارزیابی گردید:
ششدانگ یک باب خانه به مساحت عرصه چهارصد و بیست و شش متر و هشتاد و چهار دسیمتر مربع از قرار متر مربعی هشتصد هزار ريال جمعا به ارزش سیصد و چهل و یک میلیون و چهارصد و هفتاد و دو هزار ريال ، ملک دارای دو اعیانی که اعیان اول به مساحت شصت و سه متر و نه دسیمتر مربع از قرار متر مربعی هشت میلیون ريال جمعا به ارزش پانصد و یازده میلیون و دویست هزار ريال اعیان دوم به مساحت بیست و نه سانتی متر از قرار متر مربعی هفت میلیون ريال جمعا به ارزش دویست و سه میلیون ريال.دیوار و محوطه به ارزش هشتاد میلیون  ريال و دارای انشعاب آب و برق می باشد . ملک ویلائی فاقد نما قسمتی با اسکلت دیوار باربر و فاقد شناژ، کف سیمان ، کابینت گالوانیزه قدیمی، درب و پنجره آهنی. که با در نظر گرفتن جمیع جهات توسط کارشناس رسمی کارشناسی گردید . جمع ارزش عرصه و اعیان پلاک فوق به مبلغ یک میلیارد و یکصد و سی و پنج میلیون و ششصد و هفتاد و دو هزار ريال ارزیابی گردیده است.
ملک فوق در روز چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه یکهزار چهارصد (31/06/1400) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان حاجی آباد اتاق اجراء از طریق مزایده به فروش می رسد. مزایده از مبلغ یک میلیارد و یکصد و سی و  پنج میلیون و ششصدو هفتاد دو هزار ريال  (000/672/135/1 ریال ) شروع و به بالاترین قیمتی که خریدار داشته باشد فروخته خواهد شد. بدهی مالیاتی و حق حراج و بدهی آب و برق و سایر هزینه های قانونی به عهده برنده مزایده خواهد بود. شرکت در مزایده برای عموم آزاد است و در صورتیکه در موعد مقرر خریداری مراجعه ننماید املاک مذکور با دریافت کلیه هزینه های مربوطه به قیمتی که مزایده از آن شروع می شود به بستانکار واگذار می گردد و اگر مازاد بر طلب داشته باشد از بستانکار وصول می گردد. ضمنا چنانچه روز مزایده با تعطیلی غیر مترقبه مواجه گردد روز بعد از تعطیلی جلسه مزایده برگزار می گردد. تاریخ انتشار آگهی: چهارشنبه 10/06/1400
علی اصغر ولی پور-  رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان حاجی آباد 220382
41/۱۷۰۴ م/الف

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها