توسط باشگاه فولاد هرمزگان برگزار شد

تجلیل از مربیان و روساهای هیات های ورزشي به مناسب روز مربی



به مناسبت روز مربی از مربیان و تعدادی از روسای هیات های ورزشی توسط امور ورزش فولاد هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش صبح ساحل، از سوی امور ورزش فولاد هرمزگان به مناسبت روز مربی از مربیان مجموعه فولاد هرمزگان در رشته های تحت پوشش و تعدادی از روسای هیات ورزشی که با این باشگاه همکاری دارند تجلیل به عمل آمد.
در این تجلیل ، که با حضور محمد کارگران مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان، قاسم رنجبریان رئیس و اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان، هادی مفضل رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی هرمزگان،
علی اصغر عباسلو دبیر هیات تیراندازی ، سکینه محمودی نایب رئیس و نیک عهد دبیر هیات والیبال و مربیان آقایان و بانوان زیر مجموعه فولاد برگزار شد ، محمد کارگران به عملکرد ورزش این مجموعه پرداخت و گفت: برای موفقیت باید خودمان تلاش کنیم و نباید منتظر ماند تا دیگران به فکر کمک کردن ما باشند.
وی گفت: مدیران فولاد هرمزگان برای ورزش هرمزگان هیچ چیز کم نگذاشته اند و در حال حاضر فولاد هرمزگان در رشته های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، کبدی، بسکتبال، دو ومیدانی، اسکیت، تیراندازی
، بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته فعالیت می کند و همه ورزشکاران این رشته ها در سطح کشور برای سربلندی نام هرمزگان تلاش می کنند.
محمد کارگران مدیر ورزش فولاد هرمزگان گفت: سعی کرده ایم که در کنار هیات های ورزشی باشیم تا به جوانان این استان که شایسته بهترین ها هستند خدمت کنیم.
هادی مفضل رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان به عنوان یکی از صنایع غرب استان نشان داده است که دغدغه ورزش و جوانان این استان دارد و با حمایت از رشته های ورزشی گام های اساسی در ورزش هرمزگان برداشته است. وی گفت: ای کاش صنایع دیگر هم به کمک ورزش بیایند تا ورزشکاران استان دغدغه ای نداشته باشند.
سکینه محمودی نایب رئیس هیات والیبال هرمزگان هم گفت: وقت آن است که نمایندگان مردم هرمزگان در  مجلس شورای اسلامی کاری کنند که مشکلات باشگاه شدن فولاد هرمزگان هر چه زودتر حل شود.
وی بیان داشت : حالا که فولاد و مجموعه مدیران آن ها دغدغه ورزش و ورزشکاران استان را دارند مسوولان هم باید در کنار آن ها باشند تا آن ها با خیالی راحت تر به ورزش بپردازند.
قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان برند ورزش استان است و اگر فولاد را از ورزش بگیرند یقینا ورزش و ورزشکاران ما دچار مشکلات فراوان خواهند شد و جا دارد از معروف خانی و ندایی از مدیران ورزش فولاد به خاطر حمایت همه جانبه از ورزش تشکر کنیم. رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: محمد کارگران به عنوان یک مدیر ورزشی دلسوز تمام توان خود را گذاشته است که فولاد هرمزگان در بیشترین رشته های ورزشی مشارکت داشته باشد. در پایان این مراسم از ۸۶ مربی آقا و بانو ، روساهای هیات فوتبال هرمزگان و شهرستان بندرعباس،  هیات تیراندازی،  هیات کوهنوردی،  هیات ورزش های جانبازان و معلولین،  والیبال ، بسکتبال و دوومیدانی تقدیر به عمل آمد. همچنین از سوی کانون مربیان محمود حمزه پور و داد خدا میری به عنوان بهترین مربیان سال انتخاب شده بودند که فولاد هرمزگان از این دو مربی خودش بابت این انتخاب و قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال تجلیل کرد.

تجلیل از مربیان و روساهای هیات های ورزشي به مناسب روز مربی

تجلیل از مربیان و روساهای هیات های ورزشي به مناسب روز مربی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها