لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور :

شهرداری بندرعباس فصل را با پیروزی شروع کرد



تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در نخستین دیدار لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به مصاف نفت و گاز گچساران رفت.

  

 

به گزارش صبح ساحل،  تیم شهرداری بندرعباس در بازی اول خودش به مصاف نفت و گاز گچساران رفت و مقابل  این تیم در نیمه نخست شهرداری بندرعباس با یک گل بازی را به زردپوشان نفت و گاز گچساران واگذار کرد.
شاگردان امیر خلیفه اصل در تیم شهرداری بندرعباس در نیمه دوم صاحب یک پنالتی شدند که هادی دهقانی گل مساوی را برای نماینده هرمزگان به ثمر رساند.
در ادامه فشار حملات شهرداری کم نشد و مهرداد عالی پور که ستاره این بازی بود موفق شد با یک ضربه سر زیبا گل دوم را برای مشکی پوشان شهرداری به ثمر برساند.
تیم شهرداری بندرعباس نماینده استان هرمزگان در گروه اول با تیم های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس آذر قزوین، ایرانجوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، نفت و گازگچساران، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و  شهدای رزکان البرز هم گروه است.
در گروه دوم هم تیم های نود ارومیه، گل ریحان البرز، مس نوین کرمان، شهیدقندی یزد، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندرماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولادنوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز، شهرداری نوشهر و ون پارس نقش جهان با هم رقابت خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها