صیادان گمشده اهل بندر دیر پیدا شدند



مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: چهار صیاد گم شده در آب‌های خلیج فارس پس از گذشت چهار روز سالم پیدا شدند و اکنون با رسیدن شناور ناجی در مسیر ساحل بندر دیر و بازگشت به کانون گرم خانواده‌های خود هستند.

به گزارش صبح ساحل، «سیاوش ارجمند زاده»، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر امروز گفت: از روز یکم آذرماه همزمان با مفقود شدن قایق صیادی با چهار سرنشین که از صیادان بندر دیر بودند، عملیات جست و جو و نجات آنان آغاز شد. وی بیان کرد: در این عملیات پنج روزه ۲  شناور ناجی و جایروپلن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، چند فروند قایق محلی و ۲ بالگرد نیروی دریایی سپاه و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شرکت داشتند. 


ارجمندزاده ادامه داد: در پنجمین روز جستجو صیادان مفقود شده با کمک قایق های محلی پیدا شدند و شناور ناجی فوری به محل حضور صیادان رسید. وی افزود: براساس بررسی‌های اولیه قایق این صیادان به دلیل از کار افتادن باتری موتور برای رسیدن به ساحل با مشکل مواجه شده بودند که اکنون با رسیدن شناور ناجی هر چهار صیاد در صحت و سلامت کامل در مسیر ساحل بندر دیر و بازگشت به کانون گرم خانواده‌های خود هستند.

ارجمندزاده تاکید کرد: امیدواریم دریانوردان با اجتناب از تردد در روزهای تلاطم دریا مانع از بروز حوادث تلخ و ناگوار شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها