نوسازی پنجمین انبار بندر شهید رجایی با 65درصد پیشرفت فیزیکی



معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس اتمام عملیات استاندارد سازی چهار انبار بندر شهید رجایی، پنجمین انبار ترانزیت کالا با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی بر اساس برنامه زمان‌بندی به چرخه نگهداری کالا باز می گردد.

 

به گزارش صبح ساحل، عباس کمالی با بیان اینکه تعمیر اساسی انبارهای عمومی با هدف افزایش ظرفیت نگهداری کالاها در بندر شهید رجایی از سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: نوسازی پنجمین انبار ترانزیت کالا (۲۲ ترانزیت) با هدف فراهم شدن زمینه مساعد نگهداری کالاهای اساسی در شرایط ایمن و مطلوب و کاهش میزان اتلاف آن است.

وی ادامه داد: این انبار با زیربنای حدود۱۰ هزار متر مربع با دارای ۷۵۰ متر مربع سکوی بارانداز تاپایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، نگه‌داری اصولی و افزایش سطح ایمنی کالاهای اساسی و ترانزیتی با هدف ارائه خدمات بهتر را از مولفه‌های مورد توجه در تعمیر و نوسازی انبارها عنوان کرد.

به گفته کمالی، برای تحقق این هدف، طرح یادشده از نورگیرهای شفاف پلی‌کربنات به مساحت حدود ۸۰۰ متر مربع استفاده می‌شود.

بندر شهید رجایی با برخورداری از ۱۹ باب انبار با احتساب یک باب انبارهانگارد حجم قابل توجهی از انبارش کالاهای اساسی و ترانزیتی کشور را به خود اختصاص داده است.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها