24 تخت جدید آی‌سی‌یو به بیمارستان شهید محمدی اضافه شد



معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزوده شدن 24 تخت آی‌سی‌یو به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با اعتبار 35 میلیارد تومان خبر داد.

 

به گزارش  صبح ساحل و به نوشته فارس، پژمان شاهرخی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ساخت و تجهیز و راه اندازی ای سی یو ۲۴ تخت بیمارستان شهید محمدی  و ارتقای بخش های ویژه بیمارستان جنرال مرکز استان جهت مقابله با بیماران نیازمند به خدمات ویژه خبر داد.

وی گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده در خصوص کمبود تخت‌های آی‌سی‌یو  بیمارستان‌های دانشگاهی  دستورات و پیگیری مستمر حسین فرشیدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اهمیت ارتقای وضعیت بیمارستان های استان، این پروژه به مساحت حدود ۱۴۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با ظرفیت ۲۴ تخت با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد تومان  در مدت حدود 7 ماه احداث، تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: همه تجهیزات پزشکی مجهز به دستگاه گرافی دیجیتال پرتابل و اکو و سونوگرافی و دستگاه بلاد گاز ،۲۶ دستگاه ونتیلاتور و ۲۴عدد تخت ویژه و ۲۴ عدد دستگاه مانیتور علائم حیاتی و یک عدد دستگاه اکسیژن ساز کانتینری و سایر ملزومات پزشکی و برق اضطراری تامین، نصب و در حال بهره برداری می باشد.

این مرکز از طریق یک کریدور ارتباطی با اورژانس بزرگ و سایر بخش‌های بیمارستان ارتباط دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها