دوربرگشت لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس، نفت وگاز گچساران را با شکست بدرقه کرد



تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، مقابل تیم شهرداری بندرعباس نتیجه را واگذار کرد. 
به گزارش صبح ساحل،  تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، مقابل شهرداری بندرعباس نتیجه را واگذار کرد. در دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال کشور مصاف تیم‌های شهرداری بندرعباس و نفت وگاز گچساران  درورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.
تنها  گل تیم شهرداری بندرعباس توسط ایمان شوریابی به ثمر رسید. در نیمه نخست این دیدار دوتیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و گلی از دروازه ها عبور نکرد. در نیمه دوم تیم شهرداری بندرعباس با یک بازی هجومی چند موقعیت گلزنی را به دست آورد و دردقیقه ۵۴ 
می توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد که هادی دهقانی توپ را به تیرک عمودی دروازه کوبید. 
سرانجام دردقیقه ۳+۹۰ روی سانتر جهانبخش خبر که از جناح چپ روی دروازه حریف ارسال کرد ایمان شوریابی با ضربه سر زیبا قفل دروازه نفتی را باز کرد.
با این برد شهرداری بندرعباس با ۲۹ امتیاز به صدر جدول گروه اول صعود کرد. نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس در هفته بعدی سیزدهم اسفند ماه به دیدار تیم مدعی چوکای تالش می رود. 
تیم شهرداری بندرعباس در گروه اول با تیم‌ های سپید رود رشت، چوکا تالش، شهدای رزکان کرج، پیام توس خراسان، بعثت کرمانشاه، آبی پوشان امید تهران، شهید اورکی اسلامشهر، شهرداری بم، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر ، نفت وگاز گچساران و شهدای بابلسر هم گروه است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها