زلزله در بستک ۴ مصدوم بجای گذاشت



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: زلزله ۶ ریشتری در بستک ۴ مصدوم بجای گذاشته است.

       

به گزارش صبح ساحل، فاطمه نوروزیان ظهر امروز در بندرعباس اظهار کرد: بدنبال وقوع زلزله ۶ ریشتری بامداد امروز در منطقه کوخرد در شهرستان بستک، فوتی نداشت اما ۴ نفر مصدوم شده‌اند.

وی افزود: ۳ زن و یک مرد ۱۵ تا ۵۲ ساله در این زلزله مصدوم شده‌اند که سه نفر از آنان بصورت سرپایی مداوا شده‌اند و یک زن ۱۵ ساله باردار که در اثر ترس زلزله دچار زمین‌خوردگی شده بود، اکنون تحت مراقب است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، یکی از مصدومان یک زن در بندرعباس بوده که او نیز از وحشت ناشی از زلزله دچار آسیب شده که سرپایی درمان شده است.

در همین خصوص افشین علیخانی مدیر کل بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر اعلام کرد: گروه‌های درمان اضطراری پس از اطلاع از خبر وقوع زلزله برای اعزام سریع به حالت آماده‌باش کامل درآمدند اما پس از بررسی گروه‌های ارزیاب هلال احمر هرمزگان، با اعلام عدم خسارت جانی و سلامت ساکنان مناطق زلزله‌زده بستک، تیم‌های درمان اضطراری این استان‌ و استان‌های معین از وضعیت نارنجی خارج شدند اما برای احتیاط در وقوع حوادث احتمالی تا صبح فردا در آماده‌باش هستند.

مختار سلحشور، روابط عمومی جمعیت هلال احمر هرمزگان نیز اعلام کرد: گروه‌های امدادی هلال احمر در سراسر استان در آماده باش کامل به سر می برند و در صورت نیاز کمک‌های امدادی بین متأثرین زلزله توزیع خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها