پیشرفت!



ما را باش که فکر می کردیم این بوی گندی که در شهر پیچیده است، به خاطر سهل انگاری برادران پاکبان یا (سپورهای سابق)شهرداری و مسئولان مرکز بهداشت و....است. خیر، نگو که ما مثل همیشه سخت در اشتباه بوده ایم و به تازگی مشخص شده است در یک اقدام از پیش طراحی شده ، عده ای از برادران شریف سارق! دریچه های فاضلاب در بندرعباس را به سرقت برده اند. می گویید امکان ندارد؟! خودتان با چشم خودتان ببینید:
«سرقت ۱۰۱۶دریچه‌ی فاضلاب در بندرعباس.
از ابتدای امسال تاکنون، ۱۰۱۶ دریچهٔ فاضلاب در شهر بندرعباس سرقت شده که باعث خطرهای جانی برای شهروندان شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اعلام این خبر افزود:« علاوه بر این تعداد، در شهرهای رودان و هرمز هم ۳۷دریچهٔ دیگر فاضلاب به سرقت رفته است...»
خب، ملاحظه فرمودید؟!
 این موضوع نشان می دهد که خوشبختانه ما در زمینه ی سرقت در این سال ها پیشرفت داشته ایم.(الهی کور شود چشم تک تک دشمنان ما که چشم دیدن پیشرفت های ما را ندارند!) یعنی پس از سرقت کابل های برق و تلفن،درب ها (درها) ی آلومینیومی حمام ها و توالت های منازل، رسیده ایم به دریچه های فاضلاب! و اگر به همین منوال پیش برویم به دلیل بالا رفتن قیمت آلومینیوم ، چدن ، آهن، و.... درهای آهنی حیاط و کم کم درهای هال و سپس درِ اتاق ها نیز به سرقت خواهند برد.
 پس اگر در آینده ای نزدیک یک روز صبح از خواب بیدار شدید و دیدید که در جای بی در و پیکری قرار گرفته اید، از تعجب شاخ در نیاورید! چرا که شما در جزیره ای دور دست و یا در بیابانی بی آب و علف و یا در غاری خالی از سکنه زندگی نمی کنید؛ بلکه در بندرعباس مرکز ثقل اقتصاد کشور هستید اما همه چیزتان را برده اند!
« خالوراشد »
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها