مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان خبر داد:

سند تحول ورزش استان تدوین می‌شود



مظفر مهری خادمی نسب، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: سند تحول ورزش استان با استفاده ازصاحب نظران و کارشناسان تدوین می شود وآمادگی تعامل با جهاد دانشگاهی جهت توانمندسازی جوانان داریم.
به گزارش صبح ساحل، وی در دیدار با دلپسند رییس جهاد دانشگاهی استان بیان داشت: مجموعه ورزش وجوانان استان با جهاد دانشگاهی تعاملات خوبی در حوزه برگزاری دوره های آموزشی داشته و سعی داریم این تعاملات را بیش از بیش ادامه دهیم.
خادمی نسب اظهارداشت: منش،طرح سرباز مهارت ازجمله فعالیت ها و برنامه هایی بوده که در سال های گذشته با همکاری دو دستگاه انجام شده که توسعه مهارت در بین جوانان بسیار موثر بوده است. متولی ورزش وجوانان استان بیان داشت:جهت اشتغالزایی و آموزش مهارت جوانان باید فعالیت ها و برنامه های زیادی را انجام دهیم .
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح نمود: خانه جوان بندرعباس در دست ساخت است و پیگیریم هر چه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد . مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان یادآور شد: باید از تمام ظرفیت های دو دستگاه در جهت توسعه مهارت جوانان جهت اشتغالزایی بهره ببریم ومجموعه ورزش و جوانان همچون گذشته این آمادگی را دارد که با جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش و پژوهش تعامل و همکاری نماید .
در ادامه دلپسند رییس جهاد دانشگاهی بیان داشت: در طول این مدت همکاری، فعالیت های خوبی صورت گرفته و قطعا با ادامه این همکاری ها و تعاملات می توانیم جهت آموزش جوانان و اشتغالزایی گام های موثری برداریم. وی افزود : ما آمادگی داریم که در زمینه های آموزش با اداره کل ورزش وجوانان همکاری داشته باشیم و از تمام ظرفیت ها بهره ببریم.
دلپسند ضمن یادآوری همکاری های فی مابین در سال های گذشته بیان داشت: اجرای این طرح ها و فعالیت ها برای جوانان باعث ایجاد اشتغال زایی شده است. وی افزود: آموزش جوانان در بازه زمانی ۱۸ تا۳۵ سال می تواند جوانان ما را در حوزه کارآفرینی و اشتغال سوق دهد تا از توانمندی های کسب شده بهره مند گردند .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها