دستگيري سه گروگانگیر در بندرعباس/ فرد ربوده شده در سلامت کامل آزاد شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی و شناسایی و دستگیری سه گروگانگیر، فرد ربوده شده در کمال سلامت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت. 
به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشريح اين خبر گفت؛ در پي اعلام يک فقره آدم ربايي و گروگان گيري به دلیل اختلاف مالي در شهرستان بندرعباس ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وی افزود: با رصد اطلاعاتي و اقدامات پليسي مشخص شد فرد ربوده شده ساکن کشور امارات عربي که براي وصول طلب خود به مبلغ 10 ميليارد تومان نزد يکي از دوستانش در شهرستان بندرعباس حضور داشته پس از تماس تلفني توسط افراد بدهکار ربوده شده، که سريعا با اجراي طرح مهار و حضور اکيپي از تيم واکنش سريع شهرستان بندرعباس و کارآگاهان پليس آگاهي خودروي یکی از متهمان را شناسایی و توقیف و متهم  نیز دستگير شد.
جعفری افزود: در ادامه با تلاش همه جانبه پلیس ،آدم ربايان عرصه را بر خود تنگ ديده و فرد ربوده شده را بصورت صحيح و سالم آزاد و با اقدامات پليسي محل اختفا دو متهم دیگر نیز شناسايي و در يک عمليات ضربتي دستگير و با تشکیل پرونده به مرجع قضايي معرفی شدند. 
این مقام انتظامی استان با بيان اهميت و نقش بي بديل همکاري شهروندان با پليس در کشف جرايم ، از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانی تلفنی 110 به پليس اعلام نمايند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها