با استقبال مسوولان 

افتخار آفرینان شنای دانش آموزی وارد بندرعباس شدند



تیم  دانش آموزی شنای هرمزگان پس ازکسب مقام سوم کشور، در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال مسئوولان قرار گرفت.
 
به گزارش صبح ساحل، در مراسم استقبال از تیم دانش آموزی آموزشگاه های هرمزگان «مهدی فولادی» معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان ، «موسوی » ریئس تربیت تربیت بدنی وسلامت  استان، فرامرزبهمن زاده ریئس هیات دانش آموزی استان،  خانواده ورزشکاران ،جوانان و پیشکسوتان حضور داشتند.
در حاشیه این مراسم کیان شریفیان که در این دوره از مسابقات به تنهایی صاحب پنج  مدال شده بود گفت:  دراین دوره ازمسابقات شنای دانش آموزی ۱۱۸  شناگر دانش آموز از ۲۰ استان کشور شرکت کرده بودند و سطح مسابقات شنا بالا بود و من  توانستم در ۵۹  متر کرال سینه، ۱۰۰ متر کرال سینه و ۲۰۰ متر کرال سینه سه مدال طلا کسب کنم ودر ۵۰ متر پروانه و ۱۰۰ متر پروانه دو مدال نقره به اندوخته هایم اضافه  کنم و در مجموع تیمی با تیم هرمزگان مقام سوم این دوره از رقابت ها به خود اختصاص دهیم. وی با قدردانی از زحمات مسئوولان آموزش وپرورش استان و هیات شنا گفت: برای رسیدن به موفقیت درمسابقه های بزرگ و پوشیدن تیم ملی کشورم تلاش می کنم تا به این موفقیت درآینده دست یابم.
وی بیان داشت: از مربیان و پدر و مادرم که برایم زحمت های زیادی کشیدند تا به این موفقیت رسیدم تشکر و قدرقدانی می کنم. کیان شریفیان در سال هشتم در دبیرستان رازی بندرعباس مشغول به تحصیل می باشد.
کیان شریفیان، پارسا حسینی، علی اکبر میری ،هومن سهرابی و  امید علی سلطانی شناگران هرمزگان و وحید هاشم پور، ایوب عامری و هانی اعتمادی مربیان و سرپرستان تیم دانش آموزی هرمزگان در این رقابت ها بودند. سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی پسران یادواره سردار دل ها ،شهید قاسم سلیمانی به میزبانی شهرستان کرج برگزار شد.
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها