آغاز فروش پرواز ویژه اربعین بندرعباس به نجف



برای نخستین بار در سال جاری، پروازهای اربعین از فرودگاه بندرعباس برقرار شده است و زائرین نجف می‌توانند از ساعت ۲۴ امروز با مراجعه به سایت  HTTP://BOOKING.GESHM.AIR.COMنسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.
به گزارش صبح ساحل، «جمشید دلفاردی »، سرپرست فرودگاه‌های هرمزگان گفت: پرواز ویژه اربعین بندرعباس به نجف برای چهارشنبه هفته آینده، برابر با ۲۳ شهریور  انجام  که تا پایان امشب این سایت برای هرمزگانی‌ها در دسترس قرار می گیرد و زائران می‌توانند از ساعت 24 امشب بلیط خود را خریداری نمایند.
جمشید دلفاردی قیمت بلیط مصوب رفت و برگشت را 7 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: مسافرین متقاضی سفر به عتبات عالیات از فرودگاه بین‌المللی بندرعباس باید در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده باشند و پس از آن می‌توانند برای دریافت بلیط پروازهای اربعین به سایت HTTP://BOOKING.GESHM.AIR.COM  مراجعه کنند.
وی به رایزنی‌های استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برای برقراری پرواز ویژه اربعین، اشاره کرد و ادامه داد: برای برقراری پرواز دوم بندرعباس احتمالا برای 24 شهریورماه به نجف پیگیر  هستیم و علاوه بر شرکت قشم ایر با تعدادی دیگر از شرکت‌های پروازی  مذاکره داریم که در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند و منتظر اعلام برنامه پروازی از سوی آن‌ها هستیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها