مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

اعلام آمادگی قطری‌ها برای ساخت پایانه چندمنظوره در بوشهر/ پایانه مسافربری بین المللی دریایی تا نیمه مهر، آماده بهره‌برداری است



مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سرمایه گذاران قطری برای ساخت پایانه چندمنظوره در مجتمع بندری نگین در بوشهر اعلام آمادگی کردند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از صداوسیما، «محمد شکیبی نسب»، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مجتمع بندری نگین در بوشهر فرصت متنوع سرمایه گذاری دارد که با توجه به زیرساخت در حال ساخت این مجتمع سرمایه گذاران مختلفی از داخل و خارج برای فعالیت در این بخش اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: طرح نفتی مجتمع بندری نگین نیز در ۲۴ هکتار پیش بینی شده و آماده واگذاری به بخش خصوصی است که ۲ سرمایه گذار توانمند داخلی برای این طرح اعلام آمادگی کردند.

شکیبی نسب ادامه داد: اسکله ۳۵ هزار تنی در حال ساخت مجتمع یاد شده  در مراحل پایانی کار قرار دارد و تا پایان مهر  امسال آماده بهره برداری است.

وی افزود:  پایانه مسافربری بین المللی دریایی نیز به مساحت ۱.۵ هکتار کار‌های تعمیر اساسی آن در حال انجام است که تا نیمه مهر آماده بهره‌برداری و صادرات کالا و مسافر از بندر بوشهر به قطر می‌شود.

شکیبی نسب گفت: در موضوع بارانداز و انبار روباز نیز کمبود‌هایی وجود دارد که با اقدامات در حال انجام در مجتمع بندری نگین سرمایه گذارانی در این بخش جذب خواهد شد.

وی افزود: برای راه اندازی واحد گذرنامه در بندر دیر نیز اتاق موردنیاز تامین شده و این مرکز از هفته آینده فعال می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها