رییس مرکز سنجش آلایندگی محیط زیست هرمزگان:

آلودگی هوا در بندرعباس تا پایان امروز ادامه دارد



 رییس مرکز سنجش آلایندگی محیط زیست هرمزگان گفت: هم‌اکنون غلظت ذرات گرد و غبار در بندرعباس نسبت به دیروز افزایش یافته و این آلودگی تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مریم سلیمی زاده افزود: وضعیت روز پنجشنبه به طور دقیق قابل پیش بینی نیست و منتظر گزارش های جدید هواشناسی هستیم.

وی ادامه داد: ایستگاه های سنجش محیط زیست در مرکز بندرعباس میزان آلایندگی ذرات بالای ۲ و نیم میکرون را حدود ۱۶۰پی پی ام نشان می دهد و این در حالیست که ایستگاه سنجش دانشگاه علوم پزشکی واقع در غرب بندرعباس(کوی ۲۲بهمن) این شاخص را بالاتر نشان می دهد که گویای یکسان نبودن آلودگی در تمام نقاط بندرعباس است.

سلیمی زاده تصریح کرد: شاخص آلودگی ۱۶۰ به معنای ناسالم بودن هوا و خطرناکی آن برای گروه های خاص است که در این شرایط تدابیری مانند توقف فعالیت های عمرانی در شهر و کاهش رفت و آمد خودروها در قانون پیش بینی شده است.

رییس مرکز سنجش آلایندگی محیط زیست هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از گزارش میزان آلایندگی کمیته اضطرار به ریاست استاندار هرمزگان و با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران و دیگر ادارات مرتبط تشکیل جلسه داد که تعطیلی نوبت صبح مدارس مقطع ابتدایی در روز چهارشنبه مهمترین مصوبه آن بود.

به گفته وی تا این لحظه هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس در نوبت بعد از ظهر اعلام نشده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها